2011-05-30, 21:42
Medlem
Ah, drog hem en tjej i lördags, stud (full) som jag var använde jag inte kondom, ser nu små röda prickar längst ut på snoppen och ollonet, lite här och var, inte så jävla många..men dom är där...har kollat mer än en gång... Kan det vara en STD? Jag menar finns det nått som syns redan så här kort efter?

Sen, vart fan vänder jag mig nu efter jag blivit över 21? Vårdcentralen? Har haft ''nått'' innan men det var 3 år sen och då kunde jag ju fortfarande vända mig till ungdomsmottagningen.
Citera
2011-05-30, 21:58
Medlem
fjungen33s avatar
Tror du kan tagga ner, säkert bara en reaktion av hennes safter . Lite väl fort att få symtom av annat. Men alltid bra att kolla upp sig efter oskyddat samlag. Är sesammott du ska till. Finns info på hemsidan i det landsting du tillhör. Vårdcentral går med
Citera
2011-05-30, 22:02
Medlem
BRZMs avatar
Du kan ha fått svamp från henne. Men är du så jävla korkad att du inte använder kådis så får du skylla dig själv! Kanske har du fått aids? Syfilis?
Citera
2011-05-30, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Du kan ha fått svamp från henne. Men är du så jävla korkad att du inte använder kådis så får du skylla dig själv! Kanske har du fått aids? Syfilis?

hårda bud
Citera
2011-05-30, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjungen33
Tror du kan tagga ner, säkert bara en reaktion av hennes safter . Lite väl fort att få symtom av annat. Men alltid bra att kolla upp sig efter oskyddat samlag. Är sesammott du ska till. Finns info på hemsidan i det landsting du tillhör. Vårdcentral går med

Tack Tack!
Citera
2011-05-30, 22:30
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twaxx
hårda bud

Ja, testa dig om du är orolig.
Citera
2011-05-30, 23:19
Medlem
herpes helt klart...
Citera
2011-05-31, 00:08
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aye1337
herpes helt klart...
...eller Syfilis.
Citera
2011-05-31, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twaxx
Ah, drog hem en tjej i lördags, stud (full) som jag var använde jag inte kondom, ser nu små röda prickar längst ut på snoppen och ollonet, lite här och var, inte så jävla många..men dom är där...har kollat mer än en gång... Kan det vara en STD? Jag menar finns det nått som syns redan så här kort efter?

Sen, vart fan vänder jag mig nu efter jag blivit över 21? Vårdcentralen? Har haft ''nått'' innan men det var 3 år sen och då kunde jag ju fortfarande vända mig till ungdomsmottagningen.

Som nån annan sagt också så låter det ganska ofarligt. Händer mig också med vissa tjejer. Går bort på ett par dagar.
Citera
2011-05-31, 00:37
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stray_dog
Som nån annan sagt också så låter det ganska ofarligt. Händer mig också med vissa tjejer. Går bort på ett par dagar.

Men sen efter några år får ni utbrott igen och det är syfilis...
Citera
2011-05-31, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stray_dog

Hoppas på det, men jag tycker nästan jag borde upplevt det tidigare isåfall, menmen, VC imorrn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in