2013-12-27, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmu
Krävs sin man för att kunna erkänna sina misstag. Lycka till i ditt fortsatta bonushorande.

Tack! Har inga bonusar kvar hos pålitliga bolag så, nja.
Citera
2013-12-27, 13:33
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirtas
Jo, jag hade fel, inser det nu. Min modell är faktiskt riktigt bra för en fattig då den inte kräver mycket kapital men den vinner inte mer i rena pengar.

Sorry för hårda ord, inte jag som började iofs. Men jag missförstod nog någon ibland ja, fr a dig, easy_dan...

Kom inte och skyll på andra för hur du pratar med folk, tycker vi haft stort tålamod med dig och försökt förklara var du tänkte fel. Är bara glad att du iaf kan svälja stoltheten och tänka efter lite, som jag sa innan modellerna har ju olika fördelar men en är att föredra ut ett rent vinstperspektiv medan den andra är bättre vid kapitalbrist.
Citera
2013-12-28, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Kom inte och skyll på andra för hur du pratar med folk, tycker vi haft stort tålamod med dig och försökt förklara var du tänkte fel. Är bara glad att du iaf kan svälja stoltheten och tänka efter lite, som jag sa innan modellerna har ju olika fördelar men en är att föredra ut ett rent vinstperspektiv medan den andra är bättre vid kapitalbrist.

Nä, jag vet. Vill inte att det skulle låta så heller, jag vet var min ton var fel... Speciellt mot dig.

Min modell har med lite eftertanke troligen också en fördel för den som behöver snabba cash. Men jag hade ju som sagt helt fel ändå när jag pratade om vinsten...
Citera
2014-03-13, 15:44
Medlem
teamminttus avatar
Jag har testat att bonustrada lite någon vecka. Det funkar väl helt okej och går väl framåt. Men tänkte ifall man kunde göra på ett annat sätt, där oddsen inte behöver vara allt för jämna egentligen. Så här har jag tänkt:

Om man bokar ett odds till 2.0 på betfair till 100 kronor, samtidigt som man spelar på samma fast till oddset 1.80 på ett valfritt bolag och satsar 111 kronor på bolaget. DÅ uppnår jag samma vinst på båda spelen. Kan man göra så istället för det vanliga bonustradingen?
Citera
2014-03-13, 19:55
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teamminttu
Jag har testat att bonustrada lite någon vecka. Det funkar väl helt okej och går väl framåt. Men tänkte ifall man kunde göra på ett annat sätt, där oddsen inte behöver vara allt för jämna egentligen. Så här har jag tänkt:

Om man bokar ett odds till 2.0 på betfair till 100 kronor, samtidigt som man spelar på samma fast till oddset 1.80 på ett valfritt bolag och satsar 111 kronor på bolaget. DÅ uppnår jag samma vinst på båda spelen. Kan man göra så istället för det vanliga bonustradingen?

Absolut. Boka på BF är det vanligaste sättet. Eller, det VAR innan BF började med sina sjukt höga commisions...
Citera
2015-07-15, 09:57
Medlem
Söker en sida där man kan jämföra Mybets odds med Betfair "Lay-odds". Har kollat Okeyno och Oddsmonkey utan framgång. Någon som har tips?
Citera
2015-07-15, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stadsbild
Söker en sida där man kan jämföra Mybets odds med Betfair "Lay-odds". Har kollat Okeyno och Oddsmonkey utan framgång. Någon som har tips?

Bet72 finns också men mybet saknas även där
Citera
2016-09-10, 10:15
Medlem
Messijahs avatar
Snubblade över den här sidan nu inatt och funderar på om det verkligen är sant? Är det så enkelt?
Har läst igenom guiden och förstår hur man ska göra och det låter ju rätt bra, nackdelen är väl isåfall om man förlorar pengarna till "fel" sida isåfall? Men då måste ju ändå bonusen omsättas till slut tänker jag. Någon som testat detta förr? Verkar ha sjukt många bonusar uppradade här iallafall

Länk: http://Enklacash.se

Om ni gjort detta förr, gick det bra för er? Hur mycket tjänade ni typ?
Citera
2016-10-11, 14:43
Medlem
är bonustrading laglig eller olaglig enligt de flesta spelsidor ?

behöver veta detta och ta tillbaka mina förlorade pengar på det sättet och har en start kapital att göra det på så hoppas någon kan hjälpa här med konkreta svar så jag inte kastar bort tio tusen tals kronor pga idiot och saker man trodde had vetat allt om för att sedan bli överaskas och förlora allt igen.
Citera
2016-10-11, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RR-
är bonustrading laglig eller olaglig enligt de flesta spelsidor ?

behöver veta detta och ta tillbaka mina förlorade pengar på det sättet och har en start kapital att göra det på så hoppas någon kan hjälpa här med konkreta svar så jag inte kastar bort tio tusen tals kronor pga idiot och saker man trodde had vetat allt om för att sedan bli överaskas och förlora allt igen.

Det är inte "olagligt" skulle jag säga, men inte tillåtet, spelar du bara på höga odds och inget annat när du kör på någon bookie så kommer de ofta ta dina bonuspengar och flagga dig för att inte få vissa oddserbjudanden. Kör du endast välkomstbonusen så borde det vara ok så länge du läser vilkoren, kör du bara med riskfria bet och gratispel så får du vara mer försiktig fast åker du dit på riskfria/gratispel så är det oftast så att du får dina riktiga pengar tillbaka så förlusten blir oftast inte jättestor.

De bookies jag framför allt menar är engelska bookies som ladbrokes, paddy power och betvictor skall du trada på dessa så bör du bara satsa på att tjäna små summor.
Citera
2016-10-23, 21:27
Medlem
Fungerar tokbra, har hållit på sen januari och ligger ungefär 45k+
Citera
2016-10-23, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjuyat
Fungerar tokbra, har hållit på sen januari och ligger ungefär 45k+
Då kan du ju dela med dig hur du går tillväga så vi övriga också kan ligga 45k plus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in