Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-30, 11:48
  #1
Medlem
Jag minns en dröm jag hade som litet barn. Jag var i ett rum med blandat folk. Minns detaljerna som färg och mönster på golv, små prylar och fönster. Förra året drömde jag denna dröm igen, exakt samma dröm, förutom det drömmen var ur vuxen synvinkel, men med ett barns perspektiv. Jag har drömt det här 3 ggr under mitt liv, och alltid ser det exakt likadant ut. Nu, efter de drömmarna har jag råkat sappa över till 1:an på tv, och sett detta rum EXAKT som jag ser det i mi dröm, (minus programledare/gäst och deras rekvisita) Exakt! jag har aldrig i mitt liv sett detta rum varit i något liknande rum, eller ens fantiserat fram detta rum.
Hur går det till? Vad händer i mitt huvud? Vad kan det betyda?

Programmet som visardetta rummet är "Sverige!" på svt 1.
Hur? lite skrämmande och förvirrande.
Citera
2011-05-30, 11:59
  #2
Medlem
Kristofer.s avatar
Vart med om liknande sak, drömt en och samma dröm ändå sedan jag blev nedsövd på sjukhuset som 3åring, kan se saker i verkliga livet nu som är exakt likadana som i den drömmen, och det är inga vanliga grejer som kan kan se var som helst precis.

Har jag speciall powers som gör att jag kan se in i framtiden?
Citera
2011-05-30, 12:03
  #3
Medlem
Det handlare väl nog inte om att se in i frasmtiden, utan mer om att drömma om en sak, ett rum eller en person som inte finns, men sen senare i livet dyker upp precis som man drömt det. hur kan det hända?

Känns som en omöjlighet att som barn fantisera ihop ett helt rum i detaljer, som man sen som vuxen får se i verkligheten. Det existerar, min dröm är på något vis sann!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback