Citat:
Ursprungligen postat av FyrverkeriFTW
Då hoppas jag att du har VPN-tjänst, om du inte menar på TOR, då. Annars finns risken, om än ganska liten, för ett besök av farbror Blå.
För er som inte tror det: Det finns barnporr, eller iaf "barnporr", dvs tecknad sådan, helt öppet på sidor som rule 34 paheal, 4chan (no shit), och till och med encyclopedia dramatica. (Notera att jag inte länkat till någon av sidorna, så om ni ska stänga av eller varna mig för 1.05, får ni skriva om regeln först.)
EDIT: Detta vet jag eftersom jag av misstag sett det, förutom i fallet 4chan där jag endast läst att det är så. Jag är inte pedofil. Denna edit gjordes eftersom jag vet att nästa inlägg annars skulle beskriva mig som just pedofil.
För er som inte tror det: Det finns barnporr, eller iaf "barnporr", dvs tecknad sådan, helt öppet på sidor som rule 34 paheal, 4chan (no shit), och till och med encyclopedia dramatica. (Notera att jag inte länkat till någon av sidorna, så om ni ska stänga av eller varna mig för 1.05, får ni skriva om regeln först.)
EDIT: Detta vet jag eftersom jag av misstag sett det, förutom i fallet 4chan där jag endast läst att det är så. Jag är inte pedofil. Denna edit gjordes eftersom jag vet att nästa inlägg annars skulle beskriva mig som just pedofil.
Jag använde bara tor då ja, men även utan det tvivlar jag på att polisen skulle komma och hälsa på bara för att jag har scrollat förbi några barnporr-bilder. Tror nog inte de skulle komma ens ifall man faktiskt tryckt upp en barnporr-bild i helskärm, brottet ligger väl i hur man får tag på bilderna? (laddar ner alltså, vilket jag ej har gjort)
Citat:
Ursprungligen postat av r0cket
Att påstå att det finns barnporr på 4chan är ju för fan som att påstå att det finns barnporr på vilken sida som helst där användaren kan ladda upp egna bilder.
Fast du måste medge att nivån på 4chan är lite grövre än på t ex bilddagboken eller tinypic.