När jag pluggade blev det väldigt mycket nudlar och makaroner med isterbandssås (lök, isterband, ketchup och vatten). Storkok gjorde att det blev billigt. Tror att jag låg på 400 spänn i månaden med dricka (saft).
När jag pluggade blev det väldigt mycket nudlar och makaroner med isterbandssås (lök, isterband, ketchup och vatten). Storkok gjorde att det blev billigt. Tror att jag låg på 400 spänn i månaden med dricka (saft).
Kock som lagar lunch + middag varje dag. Varierad och bra mat. Brukar laga det man önskar.
Ibland blir det lite bakverk, men det får ses som en bonus och nån gång i månaden typ.
Första året jag pluggade på högskolan så brukade jag tjuväta gratis på en närliggande gymnasieskola, så lunchen var alltid gratis. Till kvällsmat brukade jag äta typ köttbullar/korv/tonfisk med pasta eller potatis. Det var billiga tider.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!