2010-03-31, 10:25
Medlem
InnocentWar1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongo_89
scrubs dog med laverne

Fan tro't...
Citera
2010-04-08, 17:31
Medlem
UnEasys avatar
Älskar scrubs. Det äger ju det mesta annat som går på kanalerna. Men vafan är detta? Säsong 8? Måste vara någon ny kille som skriver skiten. Är ju inte ens halvskoj. :/
Citera
2010-04-08, 22:24
Medlem
Anka:Ps avatar
Har kollat om Säsong 8, och den är faktiskt inte så dålig, jag tyckte den var bra, mycket bättre en säsong 7 iallefall!
Citera
2010-04-09, 00:25
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anka:P
Har kollat om Säsong 8, och den är faktiskt inte så dålig, jag tyckte den var bra, mycket bättre en säsong 7 iallefall!

Asså säsong 8 var ju mycket bra, sprängfylld med humor som lever upp till Scrubs glansdagar, har absolut inget att komma emot med. JD:s stubb är ett skönt sätt att gasa på karaktärsutvecklingen iochmed att det är en komedi. Säsong 9 däremot var rent skräp och borde aldrig ha sett dagens ljus.
Citera
2010-04-09, 16:19
Medlem
UnEasys avatar
Kanske var 9an jag såg då. Slutet var som eljest. Vet inte vad de håller på med. De gamla avsnitten sitter man och fnittrar åt fast att man sett 3-4ggr. Det här jag såg kändes som en mix mellan cityakuten och gregs atonomy. D Y N G A !
Citera
2010-04-09, 22:41
Medlem
Måste nog bara jag som inte gillar scrubs. Äsch då...
Citera
2010-04-10, 00:08
Medlem
älskar scrubs, skönaste serien
Citera
2010-04-10, 10:13
Medlem
bara jag som lagt märke till hur grym Teds cover av Hey ya är?
http://www.youtube.com/watch?v=QEYcfHoWm2s&feature=related

Jag har letat hur länge som helst nu, någon som kan hjälpa mig hitta den utan alla andras röster?
Citera
2010-04-13, 20:36
Medlem
PacmanSwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byte
bara jag som lagt märke till hur grym Teds cover av Hey ya är?
http://www.youtube.com/watch?v=QEYcfHoWm2s&feature=related

Jag har letat hur länge som helst nu, någon som kan hjälpa mig hitta den utan alla andras röster?

Han gör det så jävla bra!

Dock har jag inte börjat kolla på 9an än. Men ska göra det i veckan. Är den så kass som alla säger?
Citera
2010-04-13, 20:42
Medlem
Telefonverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe
Han gör det så jävla bra!

Dock har jag inte börjat kolla på 9an än. Men ska göra det i veckan. Är den så kass som alla säger?
Du som har chansen att bara minnas dom fina stunderna borde låta bli att titta på 'Med School' (den borde verkligen inte få kallas för Scrubs) då den inte alls har samma känsla som sin föregångare. Ingen Ted, ingen Janitor och inga andra roliga side-kicks som Johnny the Tackling Alzheimer's Patient eller likande. Dessutom känns de flesta skämten krystade och inte alls den kvinnliga JD känns är töntigare men definitivt inte roligare.

jag säger låt bli.
Citera
2010-04-13, 21:10
Medlem
Fissionballss avatar
Är det bara jag som inte tycker att säsong 9 är så farlig?

Visst, den borde inte ha kallats "Scrubs" då det mer eller mindre är en helt ny serie. Om ni helt opartiskt skulle sett på säsong 9 utan några förutfattade meningar om Scrubs hade ni fortfarande tyckt att det sugit då? Det är absolut inte lika roligt som de tidigare säsongerna men det har potential. Många av de nya karaktärerna är ju hur roliga som helst (dock ej den nya "JD").

Om säsong 9 varit en helt ny serie med ett eget namn tror jag att det hade blivit älskat och hade karaktärerna fått lite tid att liksom skaffa sig en grund hade Scrubs kunnat bli bra igen dock på ett nytt sätt.
Citera
2010-04-13, 21:13
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe

Nej, det tycker jag inte. Se det som en spin off istället för säsong 9.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in