2009-05-08, 17:48
Medlem
herregud alltså.. först var jag itne nöjd med avsnittet men efter några minuter kom någon tår och nu är avsnittet legendarisk hos mig....hade de fått med ännu fler gästskådespealre hade jag lipat sönder mig alltså... jordans brossa, gift shop girl etc etc.. nu blir det söndags party på söndag...
Citera
2009-05-08, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qjt
Jag står fast vid ett tidigare uttalande, http://www.youtube.com/watch?v=y8U72dGcB3U borde göras som en spinoff.

Absolut en spinoff med Ted och Janitor skulle man ju lätt se.

Men kanske göra om idén lite, nu när Janitor gift sig med Lady kanske de kan adoptera Ted
Fast har svårt att tänka mig att se Janitor så elak och galen i en spinoff hela tiden, och det är ju det man vill se
Citera
2009-05-08, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Men för i helvete, använd spoilers!
Ha i åtanke att här finns folk som inte laddar ner, som följer det svenska programmet, och således inte sett de senaste avsnitten.

Men om du är så korkad att du läser när du vet att det diskuteras avsnitten som går i USA får du ju skylla dig själv.
Citera
2009-05-08, 18:25
Medlem
Herr Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Men om du är så korkad att du läser när du vet att det diskuteras avsnitten som går i USA får du ju skylla dig själv.

Hör till allmän hyfs att markera spoilers, vilket alla (som inte är socialt handikappade) vet om. Är du så korkad så du inte vet hur man spoiler-taggar så kan du gott låta bli att skriva alls.
Citera
2009-05-08, 18:28
Medlem
Oherregud vad bra avslutning! Var längesen jag var så nära att gråta!
Citera
2009-05-08, 18:28
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:

Det vet man ju inte om man inte läst tråden förr.
Citera
2009-05-08, 18:39
Medlem
503s avatar
Citat:

Jag har själv både sett och skrivit om avsnittet, så bespara mig din, av olust att medels läsning avverka ihållande skrift i längre än fem minuter, enfaldighet.
Det hör, som Herr Larsson skriver, till hyfs att man nyttjar spoilers när man vill diskutera aktuella skeenden i serier eller filmer.
Utöver det så finns där ingenting i rubriken (du vet, den där tjocka texten som man ser först) som ens antyder om att tråden rör avsnitten som går i USA, så vi kan med en gång avfärda hela ditt inlägg som pur idioti.
Citera
2009-05-08, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enfattigen
Det är ett problem för flera trådar. Har tidigare gett förslag i den här tråden på hur det kan lösas så att personer som inte följer det via nätet kan läsa på egen risk.

Alternativt kan man skapa ett subforum där man diskuterar serier som inte gått i Sverige + säsonger av serier som går i USA men som inte visats på svensk TV än. Som t.ex. säsong 8 av Scrubs och senaste How I Met Your Mother-säsongen med flera.

Blir själv riktigt arg om jag läser en spoiler jag inte vill.
Jag tycker också det är ett problem, jag följer flera serier på svensk TV och kan därför inte delta i diskusionerna här på forumet eftersom dom flesta följer i USAs takt.
Citera
2009-05-08, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nummer
herregud alltså.. först var jag itne nöjd med avsnittet men efter några minuter kom någon tår och nu är avsnittet legendarisk hos mig....hade de fått med ännu fler gästskådespealre hade jag lipat sönder mig alltså... jordans brossa, gift shop girl etc etc.. nu blir det söndags party på söndag...
Sarah Lancaster som spelade Gift Shop Girl och Masi Oka som spelade Franklyn hade båda blivit tillfrågade av Bill Lawrence att komma tillbaka för sista avsnittet och båda ville men dom fick inte för NBC. Sarah är med i Chuck och Masi i Heroes, det gick bra för andra kanaler att låna ut skådisar, det har blivit allt vanligare dom senaste åren men idioterna som styr NBC tillät det inte den här gången.
Citera
2009-05-08, 19:17
Medlem
sigma88s avatar
Vad händer med Elliott då? Kommer hon jobba kvar på SH eller betyder deras flytt att hon slutar som läkare? Ett par avsnitt tillbaka så sade hon att hon skulle kunna tänka sig att sluta.

btw: Scene när JD dagdrömde en allra sista gång framför duken var helt perfekt.
Citera
2009-05-08, 20:08
Medlem
Lady Tesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
Hör till allmän hyfs att markera spoilers, vilket alla (som inte är socialt handikappade) vet om. Är du så korkad så du inte vet hur man spoiler-taggar så kan du gott låta bli att skriva alls.

Man ska inte missbruka spoilerstaggarna. Inte bra att ha sånt som hänt i senaste avsnittet i samma typ av spoilermarkering om sånt som kommer hända i kommande avsnitt, saker man fått från t.ex trailers eller om man läst på nån websida hur handlingen kommer vara i kommande avsnitt. Har man inte sett avsnittet håller man sig borta från tråden!
Citera
2009-05-08, 20:18
Medlem
Wittgensteins avatar
Inlägg raderade. Använd alltid spoilertaggar om ni diskuterar större händelser i en serie.

/Mod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in