Bara för mig vissa karaktärer gör serien ohållbar att se på? Nästan så att jag måste spola över eller något varje gång Elliot är i bild, och även ärketönten Turk. Främst Elliot som är så påfrestande med sitt överenergiska babblande som bara gör henne så tråkig och irriterande. Tycker också den där tillgjorda familjära stämningen som finns på sjukhuset kan bli lite för mycket ibland.
Senast redigerad av Cifaretto 2010-03-01 kl. 23:31.
Senaste var väl helt ok. Nya säsongen funkar som bäst utan Elliot och JD.
Oh snap I got a funky cancer mole skrattade jag gott åt, men jag tror det hade fått större genomslag om t.ex. Turk spelat upp den i "vanliga" Scrubs för några säsongen sedan.
Bara för mig vissa karaktärer gör serien ohållbar att se på? Nästan så att jag måste spola över eller något varje gång Elliot är i bild, och även ärketönten Turk. Främst Elliot som är så påfrestande med sitt överenergiska babblande som bara gör henne så tråkig och irriterande. Tycker också den där tillgjorda familjära stämningen som finns på sjukhuset kan bli lite för mycket ibland.
Jag tycker det blev för mycket i slutet av säsong sju. JD passar dessutom inte i skägg. Annars trivs jag väl rätt bra med Turk och Elliott, men då har jag inte sett de senaste avsnitten.
Enligt Zach Braff på hans facebooksida så ska det "nya" Scrubs läggas ned. Någon som har en annan källa eller rykte på lager?
Kanske inte borde uttrycka mig eftersom jag hittills bojkottat säsong 9 men eftersom många dissat den totalt så borde det ju såhär i efterhand aldrig blivit en nionde säsong utan istället stannat vid det fruktansvärda sista avsnittet säsong 8. Aldrig har mina ögon runnit så och den mystiska blandningen mellan ångest, sorg, glädje och en enorm uppskattning har aldrig varit så påtaglig.
"Scones is also a funny word but I don't like them. I prefer croissants."
Enligt Zach Braff på hans facebooksida så ska det "nya" Scrubs läggas ned. Någon som har en annan källa eller rykte på lager?
Kanske inte borde uttrycka mig eftersom jag hittills bojkottat säsong 9 men eftersom många dissat den totalt så borde det ju såhär i efterhand aldrig blivit en nionde säsong utan istället stannat vid det fruktansvärda sista avsnittet säsong 8. Aldrig har mina ögon runnit så och den mystiska blandningen mellan ångest, sorg, glädje och en enorm uppskattning har aldrig varit så påtaglig.
"Scones is also a funny word but I don't like them. I prefer croissants."
Läste också på Braffs Facebook att det ska läggas ner, håller helt och hållet med dig om att de borde lagts ner efter säsong 8, bättre slut på en serie får man leta efter.
Jo, det verkar helt klart va över. Känns inte som om Zach skulle säga det på fejjan utan att det va helt bestämt. Tyckte 9an va lite underhållande men inte alls i klass med säsong 3-5.
Synd att serien inte fick gå ut med hedern i behåll, sista avsnittet av 8an va en riktig känslourladdning... borde varit över där.
Var avsnitt 13 i säsong 9 "Our thanks" det sista som kommer sändas? Har det lagt ner nu alltså? På IMDB finns inte några avsnitt efter E13 med i alla fall. Kommande avsnitt brukar alltid stå även om de står unknown airtime eller liknande.
Var avsnitt 13 i säsong 9 "Our thanks" det sista som kommer sändas? Har det lagt ner nu alltså? På IMDB finns inte några avsnitt efter E13 med i alla fall. Kommande avsnitt brukar alltid stå även om de står unknown airtime eller liknande.
Någon som vet säkert?
Ja, det var det sista på säsong 9. Sen får framtiden utvisa vad det blir men det verkar ju som om det var det sista Scrubs.