Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
Väldigt negativ stämmning i tråden nu igen, detta är trots allt en spinnoff av scrubs, och jag tycker många enbart sår sina åsikter i tidigare triumfer av JD och Turk. Pröva att se om säsong 1 och ni ska se vilken katastrofal skillnad på kvalitet det är. Zachs insats var så gott som värdelös, detsamma med nästan alla andra skådespelare. Manuset var extremt torrt och tråkigt och man kan knappast tro att Scrubs skulle bli så fantastiskt efter andra säsongen. Ge serien lite tid och sluta älta det förgångna, jag själv är fortfarande glad att få träffa gamla bekanta en gång i veckan
Hittills har jag varit nöjd med serien, måhända lite stel fortfarande men det känns som att det blir bättre och bättre för varje avsnitt. Många gånger har jag faktiskt skrattat till högt.
Japp, det är lite fel att jämföra med orginal Scrubs då det
inte är orginal Scrubs... Har faktiskt också haft jävligt roliga stunder med de nya avsnitten, däremot har i princip alla dessa stunder varit pga. Turk och Cox. Turk är nog fan roligare nu än i de flesta av sina gamla scener och Cox håller ju ribban sjukligt högt som vanligt.
Men men, visst var Scrubs roligare med mer JD, Todd, Kelso, Janitor och Elliot ( Sarah Chakle är nog den första kvinnliga skådespelaren jag tycker har något att bidra med i komedier). Men jag tar vad jag kan få... vilket i detta fall är en fet neger och en hillbilly som åker runt i en golfbil, bangar inte.