2010-01-31, 04:02
Bannlyst
Tycker att dom borde ha gett rollen Lucy till den heta tjejen i serien istället för hon som är nu.. Den heta tjejen hade gjort den "nya JD" väldigt mer intressant och säkert gjort serien bättre också!

Tycker inte att den nuvarande Lucy är någon passande tjej som strular runt med massa killar och har mycket sex! Hon kännd mer som en "fin flicka som pluggar bra och inte håller på att strular runt"

Någon som håller med mig?
Citera
2010-01-31, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
Väldigt negativ stämmning i tråden nu igen, detta är trots allt en spinnoff av scrubs, och jag tycker många enbart sår sina åsikter i tidigare triumfer av JD och Turk. Pröva att se om säsong 1 och ni ska se vilken katastrofal skillnad på kvalitet det är. Zachs insats var så gott som värdelös, detsamma med nästan alla andra skådespelare. Manuset var extremt torrt och tråkigt och man kan knappast tro att Scrubs skulle bli så fantastiskt efter andra säsongen. Ge serien lite tid och sluta älta det förgångna, jag själv är fortfarande glad att få träffa gamla bekanta en gång i veckan

Hittills har jag varit nöjd med serien, måhända lite stel fortfarande men det känns som att det blir bättre och bättre för varje avsnitt. Många gånger har jag faktiskt skrattat till högt.

Japp, det är lite fel att jämföra med orginal Scrubs då det inte är orginal Scrubs... Har faktiskt också haft jävligt roliga stunder med de nya avsnitten, däremot har i princip alla dessa stunder varit pga. Turk och Cox. Turk är nog fan roligare nu än i de flesta av sina gamla scener och Cox håller ju ribban sjukligt högt som vanligt.

Men men, visst var Scrubs roligare med mer JD, Todd, Kelso, Janitor och Elliot ( Sarah Chakle är nog den första kvinnliga skådespelaren jag tycker har något att bidra med i komedier). Men jag tar vad jag kan få... vilket i detta fall är en fet neger och en hillbilly som åker runt i en golfbil, bangar inte.
Citera
2010-01-31, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talle22
Tycker att dom borde ha gett rollen Lucy till den heta tjejen i serien istället för hon som är nu.. Den heta tjejen hade gjort den "nya JD" väldigt mer intressant och säkert gjort serien bättre också!

Tycker inte att den nuvarande Lucy är någon passande tjej som strular runt med massa killar och har mycket sex! Hon kännd mer som en "fin flicka som pluggar bra och inte håller på att strular runt"

Någon som håller med mig?
än så länge har hon väl ändå bara legat med cole, så vad svamlar du om?
Citera
2010-02-02, 14:55
Medlem
GFLs avatar
Tycker fortf allt var mycket roligare med mycket Ted,Cox,Kelso,Jd,Turk,Elliot,Carla än vad det är nu, speciellt dom senaste 6 avsnitten är sjukt booring :x speciellt den tjejen som knullar runt med Dr "Wolverine"
Citera
2010-02-02, 23:31
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Jag är väl en av få som faktiskt måste säga att den senaste säsongen är bättre än åtminstone sin föregångare. Visst är de nyare karaktärerna inte helt 100% och jag stör mig något otroligt på Cole. Men Dr. Cox måste jag säga gör en av de roligare insatserna på länge och detsamma gäller nog Turk, kan inte säga att jag saknar J.D. för mycket.

Som spinoff funkar det väl för min del så jag ska snällt forsätta titta klart och vara nöjd.
Citera
2010-02-03, 00:10
Bannlyst
Ja fan det här var ju riktigt bra! Skönt att slippa Zach Braff.
Citera
2010-02-03, 03:46
Medlem
semuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tittutiskogen
Ja fan det här var ju riktigt bra! Skönt att slippa Zach Braff.

Vafalls? ta tillbaka det där

hooch is crazy.
Citera
2010-02-03, 14:16
Medlem
dawns avatar
Tycker att den "nya" serien kan stå på egna ben nu. Hoppas den inte blir nedlagd efter denna säsong även om det känns lite som det.
Citera
2010-02-05, 14:34
Medlem
Roachburns avatar
Fan vad tråkigt det skulle vara om dom lade ner Med School efter bara en säsong, man har ju precis börjat lära känna karaktärerna och gilla serien.
Citera
2010-02-05, 22:44
Medlem
TrenchcoatPandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roachburn
Fan vad tråkigt det skulle vara om dom lade ner Med School efter bara en säsong, man har ju precis börjat lära känna karaktärerna och gilla serien.
Länk tack.
Citera
2010-02-06, 15:22
Medlem
Roachburns avatar
Tjaa.. Jag brukar kika avsnitten genom http://www.tvduck.com/Scrubs.html
Dom flesta avsnitten brukar gå att se genom länken till megavideo
Citera
2010-02-06, 15:36
Medlem
HAhaas avatar
Jag tyckte serien var helt okej i början men den har ju bara blivit sämre och sämre. Knappt ett fniss framkallar ju serien längre, nä fy fan va dåligt. Att de har försökt fylla JD hål med den där tjejen funkar liksom inte, är som att göra en uppföljaren med en film och byta ut huvudkaraktären mot en annan. Det blir inte bra, vill mest strypa den där Cole också inte ett dugg rolig bara irriterande. Dr Cox är ju ENBART sur hela tiden nu innan var han ju även okej ibland som behövdes, nu istället blir det tjatigt. Lägg ner att !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in