2009-12-16, 22:49
Medlem
Herr Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dynamit-kisen
Stör mig också något otroligt på "snobben". Han tillför absolut ingenting och passar inte alls in i den klassiska scrubshumorn!

Tänk på att Zach också var väldigt osäker i sin roll under första säsongen. Grabben har potential fortfarande tycker jag.
Citera
2009-12-17, 00:55
Medlem
fenylalanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dynamit-kisen
Stör mig också något otroligt på "snobben". Han tillför absolut ingenting och passar inte alls in i den klassiska scrubshumorn!

Håller med! Ser fram emot ett avsnitt där hans farsa får sparken och han får fötterna på jorden igen.
Citera
2009-12-17, 04:02
Medlem
Hirvis avatar
Livet utan janitor är svårt, men det har funkat okej.
Citera
2009-12-18, 01:08
Medlem
Lumpans avatar
Funkar rätt bra än så länge, hoppas de håller i längden med.

Finare flickor än tidigare med, hon Lucy skulle jag kunna rykta en häst med.
Citera
2009-12-18, 04:09
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lumpan
Funkar rätt bra än så länge, hoppas de håller i längden med.

Finare flickor än tidigare med, hon Lucy skulle jag kunna rykta en häst med.

Hon är inte dum, men hon förstör mycket av sitt söta yttre när hon spelar en sån konstig roll. Stör mig ännu mer på att hon, hon utav alla, ska vara så vulgär också som i senaste avsnittet. Det har väl aldrig behövts förut.

Dock är ju inte Scrubs någonting utan Janitor.
Citera
2009-12-18, 08:46
Medlem
CB4lifes avatar
Vart har Elliot och Carla tagit vägen?

Serien är inte dålig, den är annorlunda tycker jag.
Citera
2009-12-19, 23:41
Medlem
Jag har inte läst igenom tråden. Ska precis titta på säsong 8. Enligt wikipedia så finns det bara 18 avsnitt av säsong 8. Men på tex torrentsidor så finns det 19 avsnitt på säsong 8. Hur många avsnitt finns det? Inga spoilers tack.
Citera
2009-12-19, 23:44
Medlem
burnitd0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB4life
Vart har Elliot och Carla tagit vägen?

Serien är inte dålig, den är annorlunda tycker jag.

Elliot, Carla, Jordan och respektive bebisar har slutat existera i och med den här nya säsongen... verkar det som iaf.
Citera
2009-12-20, 02:48
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanchez
Jag har inte läst igenom tråden. Ska precis titta på säsong 8. Enligt wikipedia så finns det bara 18 avsnitt av säsong 8. Men på tex torrentsidor så finns det 19 avsnitt på säsong 8. Hur många avsnitt finns det? Inga spoilers tack.
Finns 19 egentligen, 18 är ett dubbelavsnitt.
Citera
2009-12-20, 11:59
Medlem
On Friday, Jan. 1, ABC will also air a new episode of Scrubs in between two new segments of Ted following the Rose Bowl game. This increased airtime does not bode well for the shows' longevity. By Jan. 12, both shows will have aired 11 of their 13 ordered episodes, meaning both could be off the schedule by the end of the month.

Both comedies have suffered from declining ratings. Scrubs' most recent episode brought in only 4.2 million viewers and a 1.8 rating among adults 18-49.

Undra hur länge dom ska dryga ut denna serie innan den läggs ner
Citera
2009-12-20, 15:44
Medlem
dawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrata
On Friday, Jan. 1, ABC will also air a new episode of Scrubs in between two new segments of Ted following the Rose Bowl game. This increased airtime does not bode well for the shows' longevity. By Jan. 12, both shows will have aired 11 of their 13 ordered episodes, meaning both could be off the schedule by the end of the month.

Both comedies have suffered from declining ratings. Scrubs' most recent episode brought in only 4.2 million viewers and a 1.8 rating among adults 18-49.

Undra hur länge dom ska dryga ut denna serie innan den läggs ner

Med de där tittarsiffrorna så gissar jag på inte alls länge.
Citera
2009-12-21, 22:15
Medlem
PacmanSwes avatar
Fyfan va jag var nära på att grina sista avsnittet i 8:an
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in