2010-01-13, 21:37
Medlem
burnitd0wns avatar
Håller med, JD brukade ju vara seriens stjärna men nu för tiden har han verkligen spelat ut sin roll. Trodde inte jag skulle säga detta men serien står bra på egna ben utan honom.
Citera
2010-01-14, 00:02
Medlem
sjuklingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yllop
Avsnitt 9 var ingen höjdare IMO, va fan är JD tillbaka för hans dagar på scrubs skulle ju ha gått. JD förstörde detta avsnitt, när dom äntligen fått till bra avsnitt utan JD och fått en ny känsla på serien , vad gör dom då? Jo dom tar tillbaks JD och kör ett avsnitt som typ skulle kunna ha varit säsong 8

Jag blev iaf glad när jag såg JD, för enligt vad jag hade hört skulle han bara vara med i de första fyra avsnitten.
Visst, de kanske inte var så bra. Men jag vägrar ge upp hoppet om att Scrubs går "att rädda".
Citera
2010-01-14, 00:09
Medlem
ercys avatar
Scrubs är den sjukaste serie jag har sett och förstår inte humorn med det, jag tycker att det ser ut som att 2 12 åringar har gett sig på att göra sitcom.
Citera
2010-01-20, 13:14
Medlem
Showzs avatar
Dagens avsnitt var bra. Man saknar att scenerna inte längre hålls upp av JD, Lucy är ingen rolig ersättning men serien går an med hjälp av karaktärer som Drew och ibland Cole. Gillar även att Turk blivit lite mesigare av att jobba på sjukhuset, föredrar det än om han gått och blivit än mer "Turk".
Citera
2010-01-20, 15:16
Medlem
GregoryHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showz
Dagens avsnitt var bra. Man saknar att scenerna inte längre hålls upp av JD, Lucy är ingen rolig ersättning men serien går an med hjälp av karaktärer som Drew och ibland Cole. Gillar även att Turk blivit lite mesigare av att jobba på sjukhuset, föredrar det än om han gått och blivit än mer "Turk".

Lucy kan dom skippa, hon tillför inget bra. Hon är en JD klon fast en tråkig sådan.
Citera
2010-01-20, 17:14
Medlem
Yukus avatar
Haha visste inte ens att säsgong 9 var ute.. såg några avsnitt och förutom Dr. Cox känns det ganska.. kasst. Får väl se om det blir bättre om några avsnitt.
Citera
2010-01-20, 18:10
Medlem
n00bwinners avatar
Blir bara less när jag ser avsnitten i säsong 9. Katastrofalt värdelöst har serien blivit, alltid varit min favoritserie men nu är det t.o.m. tråkigare än hem till gården och våra bästa år och då är det illa. Har nog inte skrattat mer än en gång under hela den här säsongen. Fattar inte ens varför de så illa tvunget skulle fortsätta efter 8an. Tycker att det var en bra avslutning. Alla de nya karaktärerna är helt jävla sopiga, speciellt Cole, lucy och den där äckliga Mahoney. Hon borde ju skjutas, skulle det vara kul att hon är känslokall. Skulle inte tro det, aja får väl hoppas att skiten avslutar efter den här säsongen iallafall.
Citera
2010-01-20, 18:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av n00bwinner
Blir bara less när jag ser avsnitten i säsong 9. Katastrofalt värdelöst har serien blivit, alltid varit min favoritserie men nu är det t.o.m. tråkigare än hem till gården och våra bästa år och då är det illa. Har nog inte skrattat mer än en gång under hela den här säsongen. Fattar inte ens varför de så illa tvunget skulle fortsätta efter 8an. Tycker att det var en bra avslutning. Alla de nya karaktärerna är helt jävla sopiga, speciellt Cole, lucy och den där äckliga Mahoney. Hon borde ju skjutas, skulle det vara kul att hon är känslokall. Skulle inte tro det, aja får väl hoppas att skiten avslutar efter den här säsongen iallafall.

Håller med. (Även fast Mahoney är jävligt het enligt mig)

Jag tycker skådespelaren som spelar Dr. Cox är ruskigt dålig nu.. Har han blivit det på sistone eller var jag blind när jag kollade på föregående säsonger? Ser riktigt falskt ut alltihop.
Citera
2010-01-20, 18:31
Medlem
n00bwinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poppan
Håller med. (Även fast Mahoney är jävligt het enligt mig)

Jag tycker skådespelaren som spelar Dr. Cox är ruskigt dålig nu.. Har han blivit det på sistone eller var jag blind när jag kollade på föregående säsonger? Ser riktigt falskt ut alltihop.

Cox har blivit ett lameass. Han är ju inte en speciellt arg läkare längre utan han har helt enkelt blivit lite av en toffel. Vaför vet jag inte, är ju inte precis bättre att Mahoney fick ta över rollen. Saknar även the janitor, Ted och de övriga klassiska karaktärerna. Förstår inte varför skaparna forsatte när i stort sett alla standardkaraktärena försvann.
Citera
2010-01-21, 01:24
Medlem
Venators avatar
Jag har tvingat mig att titta så här långt för jag ville se hur de klarade sig utan JD (och de klarade sig bra enligt mig), avsnitt 8 är min favorit i nya säsongen. Men säsong 9 som helhet suger.

Anledningen:

Nå, jag har 8 säsonger på datorn att gå tillbaka till... Man får i alla fall vara tacksam för dem.
Citera
2010-01-21, 13:02
Medlem
Herr Larssons avatar
Väldigt negativ stämmning i tråden nu igen, detta är trots allt en spinnoff av scrubs, och jag tycker många enbart sår sina åsikter i tidigare triumfer av JD och Turk. Pröva att se om säsong 1 och ni ska se vilken katastrofal skillnad på kvalitet det är. Zachs insats var så gott som värdelös, detsamma med nästan alla andra skådespelare. Manuset var extremt torrt och tråkigt och man kan knappast tro att Scrubs skulle bli så fantastiskt efter andra säsongen. Ge serien lite tid och sluta älta det förgångna, jag själv är fortfarande glad att få träffa gamla bekanta en gång i veckan

Hittills har jag varit nöjd med serien, måhända lite stel fortfarande men det känns som att det blir bättre och bättre för varje avsnitt. Många gånger har jag faktiskt skrattat till högt.

Citera
2010-01-21, 14:21
Medlem
Apppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
Väldigt negativ stämmning i tråden nu igen, detta är trots allt en spinnoff av scrubs, och jag tycker många enbart sår sina åsikter i tidigare triumfer av JD och Turk. Pröva att se om säsong 1 och ni ska se vilken katastrofal skillnad på kvalitet det är. Zachs insats var så gott som värdelös, detsamma med nästan alla andra skådespelare. Manuset var extremt torrt och tråkigt och man kan knappast tro att Scrubs skulle bli så fantastiskt efter andra säsongen. Ge serien lite tid och sluta älta det förgångna, jag själv är fortfarande glad att få träffa gamla bekanta en gång i veckan

Hittills har jag varit nöjd med serien, måhända lite stel fortfarande men det känns som att det blir bättre och bättre för varje avsnitt. Många gånger har jag faktiskt skrattat till högt.

Cole är fan sjuk asså hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in