Fy vad deppig jag känner mig Det känns som det var igår som s01e01 sändes på tv. Bra avsnitt och bra säsong Livet känns redan tommare utan Scrubs.
Håller med.
Började iofs se Scrubs för två månader sedan, men har sett igenom samtliga boxar och tankat allt från åttan under denna period så man har verkligen haft Scrubs som en del i vardagen. När det var som värst när jag var hemma sjuk en period var karaktärerna nästan som vänner som man längtade efter att få "träffa" i nästa avsnitt.
Men måste kännas ännu märkligare för er som hängt med sedan starten.
Förresten hur blir det med den här tråden? Kommer den att hållas öppen för fortsatta diskussioner om serien? eller blir den låst om några dagar?
Om jag ska vara ärlig så vill jag nästan att de fortsätter utan Zach. Det känns som att det är "värt" det att åtminstone få se några av de gamla karaktärerna och eventuellt Zach i några gästavsnitt.
Trist att det är slut... Man känner sig alltid lite småtom när man har sett klart en serie som man följt i flera år. Blev lite gråtmild framåt slutet där och ett par tårar tittade fram.
Edit: Dock inga floder som när jag såg sista avsnittet av Six feet under
Åh vad sorgligt, jag började gråta, det känns som att jag förlorat en nära vän.
Men tur i alla fall att de slutade innan det blev så tråkigt att man slutade kolla på serien, även om de två sista säsongerna inte var i toppklass.
Riktigt tråkigt att serien är över. Håller med föregående talare, att det känns som att något saknas nu^^.
Förövrigt ett riktigt bra avslut, speciellt slutet av avsnittet, det var grymt!
Tycker också det de borde göra några avsnitt utan JD, skulle inte bli samma sak, men skulle helt klart vara sevärt.