2009-05-07, 20:30
Bannlyst
Enligt mig så finns det 4 roliga delar i serien:
Jd och Turk kombon.
Dr. Jan Itor (tony?;D)
Dr. Kelso
Och sen resten.

tar dom bort JD så försvinner ju minst 1/4 av humorn, vem kommer janitor vara rolig utan JD?
Citera
2009-05-07, 20:30
Medlem
lewsers avatar
Så! Sista avsnittet var ju fint, men lite tråkigt slut blev det...hade förväntat mig mer. Men helt klart godkänt iaf!

Tog mig också lite tid att lägga in ett par bra scrubslåtar på Glautz spellista också http://open.spotify.com/user/glutz/playlist/0fzP2VZrNEcK5pkSrzRt3U
Såklart kom TOTO - Africa med
Citera
2009-05-07, 20:31
Medlem
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junckis
tar dom bort JD så försvinner ju minst 1/4 av humorn, vem kommer janitor vara rolig utan JD?

Brain Trust?
Någon av de nya praktikanterna?

If there's a will, there's a way.
Citera
2009-05-07, 20:34
Medlem
Typemynames avatar
Fy vad deppig jag känner mig Det känns som det var igår som s01e01 sändes på tv. Bra avsnitt och bra säsong Livet känns redan tommare utan Scrubs.
Citera
2009-05-07, 20:40
Medlem
Makaloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typemyname
Fy vad deppig jag känner mig Det känns som det var igår som s01e01 sändes på tv. Bra avsnitt och bra säsong Livet känns redan tommare utan Scrubs.

Håller med.

Började iofs se Scrubs för två månader sedan, men har sett igenom samtliga boxar och tankat allt från åttan under denna period så man har verkligen haft Scrubs som en del i vardagen. När det var som värst när jag var hemma sjuk en period var karaktärerna nästan som vänner som man längtade efter att få "träffa" i nästa avsnitt.

Men måste kännas ännu märkligare för er som hängt med sedan starten.
Citera
2009-05-07, 20:40
Medlem
Forums_hornys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glautz
Såg just klart sista avsnittet nu, ett underbart slut på en underbar serie säger jag bara!

Du såg ju bölfärdig ut när vi snackade om att det var det allra sista

Skön Spotify lista annars Mr.D!
Citera
2009-05-07, 20:45
Medlem
Typemynames avatar
Förresten hur blir det med den här tråden? Kommer den att hållas öppen för fortsatta diskussioner om serien? eller blir den låst om några dagar?

Om jag ska vara ärlig så vill jag nästan att de fortsätter utan Zach. Det känns som att det är "värt" det att åtminstone få se några av de gamla karaktärerna och eventuellt Zach i några gästavsnitt.
Citera
2009-05-07, 20:48
Medlem
-Redux-s avatar
Hoppas dem inte gör en nionde säsong. Scrubs utan J.D är inte Scrubs imo. Detta var ett värdigt avslut. Mjölka inte med en säsong 9.
Citera
2009-05-07, 21:06
Medlem
CraigChrists avatar
Trist att det är slut... Man känner sig alltid lite småtom när man har sett klart en serie som man följt i flera år. Blev lite gråtmild framåt slutet där och ett par tårar tittade fram.

Edit: Dock inga floder som när jag såg sista avsnittet av Six feet under
Citera
2009-05-07, 21:54
Medlem
Babsies avatar
Åh vad sorgligt, jag började gråta, det känns som att jag förlorat en nära vän.
Men tur i alla fall att de slutade innan det blev så tråkigt att man slutade kolla på serien, även om de två sista säsongerna inte var i toppklass.
Citera
2009-05-07, 22:01
Medlem
Giorgis avatar
När man såg Jordans brorsa, det var för mycket för mitt svaga psyke
Citera
2009-05-07, 22:02
Medlem
xuss avatar
Riktigt tråkigt att serien är över. Håller med föregående talare, att det känns som att något saknas nu^^.
Förövrigt ett riktigt bra avslut, speciellt slutet av avsnittet, det var grymt!

Tycker också det de borde göra några avsnitt utan JD, skulle inte bli samma sak, men skulle helt klart vara sevärt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in