2009-12-21, 22:20
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PacmanSwe
Fyfan va jag var nära på att grina sista avsnittet i 8:an
Bara nära? Jag bölade

Säsong 9 har hittills varit helt klart sevärt. Jag tycker inte tjej-J.D är ful. Leverfläcken hon har är sexigt
Citera
2009-12-22, 00:09
Medlem
PacmanSwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bowlingjocke
Bara nära? Jag bölade

Säsong 9 har hittills varit helt klart sevärt. Jag tycker inte tjej-J.D är ful. Leverfläcken hon har är sexigt

Okej, grinade lite.. Tur att det är ett anonymt forum
Citera
2009-12-23, 00:36
Medlem
C0ldWaT3Rs avatar
Söker ett Scrubs moment!

Ungefärligt händelseförlopp:

JD dissar Ted, men Ted gör en motdiss, då ska JD på något sätt "erkänna" och sätta upp sina händer lite på samma sätt som om han varit full och polisen sagt åt honom att ta upp sina händer.

Hade någon kunnat hjälpa mig hade jag varit förevigt lycklig!
Citera
2009-12-23, 00:55
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0ldWaT3R
Söker ett Scrubs moment!

Ungefärligt händelseförlopp:

JD dissar Ted, men Ted gör en motdiss, då ska JD på något sätt "erkänna" och sätta upp sina händer lite på samma sätt som om han varit full och polisen sagt åt honom att ta upp sina händer.

Hade någon kunnat hjälpa mig hade jag varit förevigt lycklig!

Hm, det här kanske
http://www.youtube.com/watch?v=QeS3tieslxw&fmt=22
Citera
2009-12-23, 01:06
Medlem
C0ldWaT3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfattigen
Hm, det här kanske
http://www.youtube.com/watch?v=QeS3tieslxw&fmt=22

TackTackTackTack !!!!!

Vill du gifta dig med mig..
Seriöst jag tror jag älskar dig!!
Citera
2009-12-23, 01:16
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0ldWaT3R
TackTackTackTack !!!!!

Vill du gifta dig med mig..
Seriöst jag tror jag älskar dig!!

Efter nyår, möjligtvis. Det är mycket nu.
Citera
2009-12-23, 17:12
Medlem
maxioffs avatar
Jag dör lite inombords när jag ser hur dom långsamt dödar Scrubs med säsong 9.. Dr.Cox är den enda som håller sin stil.. Och alla dom här nya skådespelarna som är så kassa. (Förutom Australienskan)
Citera
2009-12-23, 17:20
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxioff
Jag dör lite inombords när jag ser hur dom långsamt dödar Scrubs med säsong 9.. Dr.Cox är den enda som håller sin stil.. Och alla dom här nya skådespelarna som är så kassa. (Förutom Australienskan)

Så fort JD försvinner tror jag det blir bättre. Bara ett (officiellt) avsnitt kvar med honom nu.
Citera
2009-12-24, 00:43
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Scrubs har dött sotdöden i flera säsonger, sorgligt att man mjölkar ur en serie så mycket som man gjort här. Serien har gått från att vara en rolig, smart och nyskapande serie till att vara en blek kopia av sitt forna jag. Den här säsongen är ju bedrövlig, ingen äkta Scrubs-fantast kan ju tycka att det är bra? Som tur är så kommer vi inte behöva se en tionde säsong.
Citera
2009-12-24, 22:46
Medlem
maxioffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Scrubs har dött sotdöden i flera säsonger, sorgligt att man mjölkar ur en serie så mycket som man gjort här. Serien har gått från att vara en rolig, smart och nyskapande serie till att vara en blek kopia av sitt forna jag. Den här säsongen är ju bedrövlig, ingen äkta Scrubs-fantast kan ju tycka att det är bra? Som tur är så kommer vi inte behöva se en tionde säsong.

Jo det jag menar.. Säsong 8 gick faktist att kolla på. Men 9an... Så värdelöst så jag vet inte.. Dom slaktar Scrubs totalt.. Att det ihuvudtaget fortfarande heter Scrubs.
Citera
2009-12-24, 22:54
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Att det ihuvudtaget fortfarande heter Scrubs.

Bill Lawrance ville att det skulle heta något annat, Med School (vilket det står under introt på röntgentavlan nere till höger), han ville göra det som när Frasier fick en spin off, det hette ju inte fortfarande Cheers! då utan fick namnet Frasier. Men ABC tillät inte det utan ville köra vidare på Scrubs, antagligen för att locka fler tittare genom ett redan etablerat namn.
Citera
2009-12-24, 22:58
Medlem
maxioffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfattigen
Bill Lawrance ville att det skulle heta något annat, Med School (vilket det står under introt på röntgentavlan nere till höger), han ville göra det som när Frasier fick en spin off, det hette ju inte fortfarande Cheers! då utan fick namnet Frasier. Men ABC tillät inte det utan ville köra vidare på Scrubs, antagligen för att locka fler tittare genom ett redan etablerat namn.

Fyfan... Sorgligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in