2008-11-22, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan86
http://www.youtube.com/watch?v=57_T5R7YGjA

Så jävla BRA! Scrubs är lätt den roligaste serie som någonsin gått på TV!

haha Grymt rolig ! Helt klart en av dom bästa serierna. Synd att man har sett alla avsnitt nu, man vill ju bara ha meer! Abstinens nästan
Citera
2008-12-03, 00:07
Medlem
Chilimans avatar
I vanlig ordning tänkte jag bara göra er lite avundsjuka (gjorde samma i The Wire-tråden och PB-tråden).

Fram till i förrgår hade jag inte sett ett enda avsnitt av Scrubs. Inte ett enda! Nu har jag sett dom tio första i S1 och jag älskar det! Det bästa är ju att jag har en hel del avsnitt framför mig av helt färska, osedda avsnitt.. Hur många säsonger är det hittills?

Att ha bott utomlands i några år har sina fördelar
Citera
2008-12-03, 00:12
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chiliman
I vanlig ordning tänkte jag bara göra er lite avundsjuka (gjorde samma i The Wire-tråden och PB-tråden).

Fram till i förrgår hade jag inte sett ett enda avsnitt av Scrubs. Inte ett enda! Nu har jag sett dom tio första i S1 och jag älskar det! Det bästa är ju att jag har en hel del avsnitt framför mig av helt färska, osedda avsnitt.. Hur många säsonger är det hittills?

Håller med, Scrubs är helt undebart.
Dock vågar jag inte läsa för mycket i den här tråden, köper när det kommer ut på dvd och ser på tv, jag är alltså bara på säsong sex. Har nog sett alla avsnitt 2-5 ggr.
Citera
2008-12-03, 07:18
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chiliman

Man önskar att min var i det stadiet när man bara sett en säsong eller så av scrubs .
I alla fall så har det kommit ut 7 säsonger för tillfället och de börjar sända säsong 8 ganska snart tror jag.
Citera
2008-12-07, 00:05
Medlem
My musical

http://www.youtube.com/watch?v=L1qcwyomVpM

Det här tycker jag är bland det bästa, det är så sjukt roligt.
Citera
2008-12-07, 00:29
Medlem
_EmiL_s avatar
Fan va piss att JD har fått sig ett litet skägg. Nu ser han ju inte lika Bambi ut.
Citera
2008-12-07, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leeken
http://www.youtube.com/watch?v=L1qcwyomVpM

Det här tycker jag är bland det bästa, det är så sjukt roligt.
Musikalavsnittet var ett av de bästa! Inte det roligaste, men så himla bra gjort. Tänk omd et riktiga livet vore en musikal på det sätte.
Citera
2008-12-07, 01:49
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _EmiL_
Fan va piss att JD har fått sig ett litet skägg. Nu ser han ju inte lika Bambi ut.

I vilken säsong?
Citera
2008-12-07, 03:18
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Cookiepants
I vilken säsong?

I säsong 8 troligtvis. Inte har han skägg i någon av de sju första säsongerna iaf.
Citera
2008-12-07, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupusX
Musikalavsnittet var ett av de bästa! Inte det roligaste, men så himla bra gjort. Tänk omd et riktiga livet vore en musikal på det sätte.

Haha. Ja, det vore riktigt kul. Jag tycker hela avsnittet är skitbra.
Citera
2008-12-07, 12:40
Medlem
_EmiL_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Cookiepants
I vilken säsong?
mm i 8:an
Citera
2008-12-07, 12:56
Medlem
Enads avatar
Tycker det är bra att han får skäggstubb, det visar att serien faktiskt går framåt.

Jag hoppas också att säsong 8 kommer hålla bättre kvalitet än de senaste avsnitten från 7:an, tycker att de sjunkit i kvalitet ofantligt mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in