2009-04-02, 16:55
Medlem
knoxahs avatar
Såg inte att 12 och 13 kommit ut, så jag tankade och såg båda nyss... helt ärligt så är jag väldigt besviken på båda avsnitten, det var så dyster.
Citera
2009-04-02, 16:59
Medlem
A-Hs avatar
Är det bara jag som hatar juden? Ni vet han med näsan. Påminner om supernollan Raymond.
Citera
2009-04-02, 17:08
Medlem
hemys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Men för i helvete, lär dig att använda spoilers ditt jävla stolpskott.

Vem är det som är ett stolpskott egentligen? Lär er att kolla på avsnittet innan ni kollar i tråden! Man behöver inte använda spoilers när avsnittet har sänts.
Citera
2009-04-02, 17:17
Medlem
A-Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemy
Vem är det som är ett stolpskott egentligen? Lär er att kolla på avsnittet innan ni kollar i tråden! Man behöver inte använda spoilers när avsnittet har sänts.

Nej, men det är en fördel att man gör det.
Citera
2009-04-02, 17:24
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemy
Man ska alltså inte kunna diskutera scrubs om man inte har sett alla avsnitt? Har avsnittet ens sänts i Sverige än?
Jag tycker att det är självklart att man använder sig av en spoiler om man avslöjar information som har potential att förstöra för andra.
Läser man flashbacks regler så står tex detta under netikett:
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback
0.07. Använd spoilerfunktion när du publicerar känslig information

När man postar inlägg som avslöjar information som kan förstöra för andra användare ska forumets inbyggda spoilerfunktion användas. Exempel på sådan information är att avslöja vinnaren i en tävling före det officiella tillkännagivandet eller slutet på en film eller bok. Allt sådant ska döljas så att det står läsaren helt fritt att välja om han/hon önskar läsa denna.
Citera
2009-04-02, 18:44
Medlem
Enfattigens avatar
Förslag: Byt namn på tråden till "Diskussioner om "Scrubs" (Avsnitten som visas i USA)" som tråden som handlar om Lost heter. Eller lägg till att spoilers kan förekomma.

(Detta kan med fördel göras på alla trådar som har liknande upplägg, t.ex. 2½ Män, HIMYM, Chuck med flera...)
Senast redigerad av Enfattigen 2009-04-02 kl. 18:46.
Citera
2009-04-02, 18:55
Medlem
KQEDs avatar
Nej usch, gillade inte 13 alls. Fnissade inte en enda gång, bah!
Citera
2009-04-02, 20:24
Medlem
Sanzets avatar
Det är väl mest diskussioner om USA-versionen här så det är klart att spoilers förekommer. Men mod kan ju alltid ändra i rubriken så slipper vi folk som börjar gråta.
Citera
2009-04-02, 20:30
Medlem
pnGus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KQED
Nej usch, gillade inte 13 alls. Fnissade inte en enda gång, bah!

Är nog bara, som jag sagt innan, för att så mycket kommer ändras efter säsong 8. Dom lappar väl bara ihop allt på ett snyggt sätt för att den inte kommer vara samma efter att zach (om inte fler? ) sticker.
Har egentligen inte en aning om det här, är bara spekulationer.
Citera
2009-04-02, 20:55
Medlem
lite OffT jag vet ...

å, vill också se avsnittet, men vet inte om jag vågar ladda ner det (ipred)
Citera
2009-04-02, 21:11
Medlem
Qjts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pnGu
Är nog bara, som jag sagt innan, för att så mycket kommer ändras efter säsong 8. Dom lappar väl bara ihop allt på ett snyggt sätt för att den inte kommer vara samma efter att zach (om inte fler? ) sticker.
Har egentligen inte en aning om det här, är bara spekulationer.
Scrubs kommer förmodligen läggas ner efter säsong 8, om man ska tro Bill dvs.
Citera
2009-04-02, 21:59
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antiantiliberal
å, vill också se avsnittet, men vet inte om jag vågar ladda ner det (ipred)

Kolla om det finns på nån webb-tv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in