2009-09-08, 22:49
Medlem
Persson__s avatar
Någon som vet när den nya säsongen ska kicka igång ?

Ska bli intressant att se, det kommer förmodligen vara perfektion som alltid men dom får göra de otroligt bra för att toppa slutet på s8
Citera
2009-09-08, 23:53
Medlem
Rotmosrullens avatar
Men vafan? Så dåligt om det blir en nionde säsong! Vad är meningen med att göra ett avsnitt som är en såååå uppenbar avslutning på serien om man ändå inte ska avsluta den. Buuu!

Och det värsta är att jag inte kommer kunna hålla mig från att kolla på skiten
Senast redigerad av Rotmosrullen 2009-09-08 kl. 23:56.
Citera
2009-09-08, 23:54
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmosrullen
Men vafan? Så dåligt om det blir en nionde säsong! Vad är meningen med att göra ett avsnitt som är en såååå uppenbar avslutning på serien om man ändå inte ska avsluta den. Buuu!

Och det värsta är att jag inte kommer kunna hålla mig för att kolla på skiten

Fan exakt samma här, förstår inte varför de ska "vattna" ur serien. Men se det kommer man ju göra...
Citera
2009-09-09, 04:06
Medlem
SparTyres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0
Fan exakt samma här, förstår inte varför de ska "vattna" ur serien. Men se det kommer man ju göra...

ABC har ju bara haft rättigheterna till serien under en säsong. NBC hade ju dem under de första sju säsongerna.

Lustigt köp av ABC ändå, serien har varit igång i 7 säsonger och så gör man en säsong som avslutar hela serien på ett bra sätt (inte sådär bara bryter som det blir för majoriteten av längre serier). Visst de kanske hade sina planer med Turk+Cox redan från början, men varför avsluta serien för att sedan dra upp den igen.

Persson__: Serien kommer starta i November och innehålla 13 avsnitt till skillnad från seriens tidigare antal avsnitt som 22-25 avsnitt per säsong.
Citera
2009-09-09, 10:22
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SparTyre
ABC har ju bara haft rättigheterna till serien under en säsong. NBC hade ju dem under de första sju säsongerna.

Lustigt köp av ABC ändå, serien har varit igång i 7 säsonger och så gör man en säsong som avslutar hela serien på ett bra sätt (inte sådär bara bryter som det blir för majoriteten av längre serier). Visst de kanske hade sina planer med Turk+Cox redan från början, men varför avsluta serien för att sedan dra upp den igen.

Persson__: Serien kommer starta i November och innehålla 13 avsnitt till skillnad från seriens tidigare antal avsnitt som 22-25 avsnitt per säsong.
Säsong 7 innehöll 13 avsnitt (detta var dock pga WGA-strejken, de planerade 18) och Säsong 8 var 18 avsnitt. Men annars har du väl ganska rätt.

Och ja, se det kommer man ju göra.. Är ju en av favoritserierna Usch, känner på mig att det här kommer inte alls bli lika bra (who does?).
Citera
2009-09-15, 00:00
Medlem
Vet inte riktigt ifall jag skulle köra på den här på den här tråden eller den klistrade, står trots allt tv-serie/program och inte avsnitt eller smälla upp en ny tråd, då hade alla blivit glada. Aja, i varje fall efterlyser jag två scrubs avsnitt.

Avsnittet med Dr. Jan Itor
Avsnittet när JD står i matkön med janitor.
Citera
2009-09-15, 01:50
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmosrullen

Och det värsta är att jag inte kommer kunna hålla mig från att kolla på skiten
Vad jag har förstått så ska det bli en spinoff vilket har lyckats förut, och förhoppningsvis även i detta fall.
Citera
2009-09-15, 14:49
Medlem
Saffoks avatar
Vad heter låten som spelas i början av sista avsnittet när JD vaknar upp på sin sista dag på sjukhuset? Har hört den förr men kan inte komma på vilken det är.
Citera
2009-09-15, 16:24
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffok
Vad heter låten som spelas i början av sista avsnittet när JD vaknar upp på sin sista dag på sjukhuset? Har hört den förr men kan inte komma på vilken det är.

Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh)
Citera
2009-09-15, 16:48
Medlem
Saffoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfattigen
Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh)

Så var det ja. Man tackar!
Citera
2009-09-15, 18:17
Medlem
cecels avatar
Ikväll går de 2 sista avsnitten från Säsong 7 på tv6, men imorgonkväll börjar de INTE visa avsntit från säsong8 utan börjar om på säsong 3

1: Har säsong8 ens visats i svensk tv än?
2: NÄR visas den i svensk tv och i vilken kanal? tv6 eller tv3?
Citera
2009-09-15, 20:58
Bannlyst
Hur kommer det sig att det visas säsong 7 av scrubs idag men imorrn är det säsong 3?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in