2009-04-16, 21:48
Medlem
dannywtfs avatar
eztv.it har många av de shower man behöver.
Citera
2009-04-16, 22:43
Medlem
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Någon mer än jag som har en konspiratorisk liten idé om förrförra avsnittet? De hade inte med JD i avsnittet för att se hur det skulle mottas. Anledningen är att Zach hoppar av efter den här säsongen och man ville se om det fanns möjlighet att fortsätta utan honom. Jag kollar nog, fast det är inte riktigt lika kul..

Nej det stämmer inte, vart har du fått det ifrån?
Det handlar om ekonomiska omständigheter.
De har tydligen inte haft råd att casta alla i varje avsnitt.
Braff har varit frånvarande i två hitintills.
Även andra av huvudkaraktärerna har varit frånvarande i vissa avsnitt denna säsongen.
Citera
2009-04-17, 03:21
Bannlyst
Visst börjar det påminna om de gamla avsnitten på ett sätt, gud jag tycker vi har fått se det här gamla slitna temat om och ooom och ooooom igen... problem mellan paren cox - jordan, turk - carla, jd - elliot....saker löser sig när dom inser något till singersongwriterylande...

Tycker inte det funkar med fjolligheterna och knasigheterna längre heller riktigt.. nu verkar de mest efterblivna istället för "verklighetsfrämmande roliga". Menar som med Sjöjungrun, hade det varit förut i typ säsong 3 hade det varit helt "normalt" eftersom hela serien var genomsyrad av att sådana knasigheter är normalt. Men nu när Zach Braff ska sitta med lite röda ögon och skäggstubb och vara überkänslig och "erfaren" så han kan scora alternativtjejer på Joshuas spelningar samtidigt som Donald står naken i havet och tror han ser sjöjungfrur och börjar låta på ett bröllop...nä..trist.
Citera
2009-04-17, 10:09
Medlem
-Freddie-s avatar
Jag hatar säsong 8 för tillfället. Känns bara fånigt faktiskt.
Citera
2009-04-17, 10:17
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 503
även om den riktiga scrubshumorn till viss del lyser med sin frånvaro.

Upplys mig, vad är den riktiga scrubshumorn?
Citera
2009-04-17, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goalkeeper
Vart är alla nya avsnitt? Har bara sett till S08E10 sen hittar jag inga mer på TPB on på Tankafett är dom segast på att översätta, dom ligger fortfarande på S08E02 tror jag.

Vart hittar ni de nya avsnitten?

På Seedit.org så kan du använda dig av RSS vilket gör att de senaste avsnitten laddas ner automatiskt till din dator under natten.
Citera
2009-04-17, 15:13
Medlem
Goalkeepers avatar
Hittade resten av avsnitten nu på TPB. Har 3 st nya avsnitt att se nu. Fast man hänger inte med riktigt då man både ser dom som går på tv:n och dom nya. Dessutom utan översättning på den nya säsongen.
Citera
2009-04-17, 15:42
Medlem
Tyckte senaste avsnittet var det bästa på länge.

Sorgligt slut måste jag säga, nog det bästa efter

Och när Turk träffar på sjöjungfrun på bröllopet och börjar försöka "kommunicera" med henne
Citera
2009-04-17, 16:32
Medlem
Jag tycker de skulle lagt ner scrubs efter typ 4-5 säsonger. Nu kollar jag bara för att få veta hur det slutar. Men men vill människor se det lär som ju fortsätta. Tråkigt.
Citera
2009-04-17, 20:12
Medlem
Goalkeepers avatar
Fan va Scrubs suger nu Dom skulle lagt ner efter 5:e säsongen. Avsnittet det typ bara var Turk och Elliot var med var det sämsta jag sett tror jag.
Citera
2009-04-17, 20:52
Medlem
pnGus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranath
Jag tycker de skulle lagt ner scrubs efter typ 4-5 säsonger. Nu kollar jag bara för att få veta hur det slutar. Men men vill människor se det lär som ju fortsätta. Tråkigt.

Dummaste jag hört, säsong 3 och 6 är ju dom som helt klart är bäst, 7an höll hög klass också.
Citera
2009-04-17, 21:49
Medlem
semuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pnGu
Dummaste jag hört, säsong 3 och 6 är ju dom som helt klart är bäst, 7an höll hög klass också.

Precis, det är ju först nu i säsong åtta som de börjat tappa lite. Men jag tycker inte att det är så illa faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in