2009-01-08, 12:07
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytterstedt
Verkar vara väldigt svårt för vissa... Förstår inte riktigt vad folk förväntar sig när man "kliver in" i en diskussionstråd och inte är uppdaterad med vad som hänt. Inte precis så jag kliver in i de politiska diskussionerna och förväntar mig att folk skall använda spoilertags när de pratar om att Barack Obama är USA's nya president. Jag har nog aldrig använt spoilertags efter att ett avsnitt har sänts (ifall det inte handlar om ett pre-air) och kommer nog aldrig att göra det.

Svårt med läsförståelsen? Ingen har klagat på att folk inte använder spoilertags i tråden.

Pajas.

Citat:
Ursprungligen postat av Dippersripper
Älskar man hockey så har man inte mycket innanför pannbenet, låt oss diskutera nu. Alltid någon besserwisser som kommer in och gnäller om spoiler. Ganska enkelt, kom inte in hit om man inte har sett. Hur svårt kan det vara?

Svårt med läsförståelsen? Ingen har klagat på att folk inte använder spoilertags i tråden.

Pajas.
Citera
2009-01-08, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tittutiskogen
En tanke som flög genom mitt huvud var att Turks diabetes förvärras i slutet av säsongen..och i värsta fall dör han. Därav JD och Carlas avsked ifrån Sacred Heart. Det är ju sagt att den här säsongen ska bli mycket mer allvarlig.
Du har ett sinne för säsongsavslutningar du, onekligen. Det där kan mycket väl stämma, skulle vara ett bra avslut. Men vissa rykten om att serien kommer fortsätta känns i så fall ganska överdrivna. Eller kommer Elliot och Todd dra igång nya pressar i maskineriet?
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Pajas.

Pajas.
Jag klagar däremot på dina extremt ineffektiva och om möjligt ännu mera onödiga inlägg.
Clown.
Citera
2009-01-08, 12:38
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowzer
Jag klagar däremot på dina extremt ineffektiva och om möjligt ännu mera onödiga inlägg.
Clown.

Det är du väldigt välkommen att göra. Men att folk ska lära sig att läsa vad diskussionen handlar om innan de uttalar sig är en god förutsättning för att man ska kunna ta dessa personer på allvar.

Är det nu någon som vill fortsätta denna diskussionen så är ni välkomna att göra det via PM.
Citera
2009-01-08, 12:58
Medlem
sigma88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tittutiskogen
En tanke som flög genom mitt huvud var att Turks diabetes förvärras i slutet av säsongen..och i värsta fall dör han. Därav JD och Carlas avsked ifrån Sacred Heart. Det är ju sagt att den här säsongen ska bli mycket mer allvarlig.

Måste också säga att Georgeberättelsen slår Brendan Frasiers död i hästlängder för mig, så bra har som sagt ingen i Scrubs spelat förut.

Det måste vara en av de enklaste repliker jag blivit så rörd av..

George och http://www.youtube.com/watch?v=G9NS-Qd0WdQ måste nog vara top 1-2 för mig.

Det är väl bara Zach Braff och Judy Reyes som ska lämna serien, eller hur? Donald Faison kommer väl fortsätta? Om han också försvinner ur serien är det nog dags att lägga ned tittandet. Jag tycker att Turks karaktär är den absolut roligaste..
Citera
2009-01-08, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sigma88
Det är väl bara Zach Braff och Judy Reyes som ska lämna serien, eller hur? Donald Faison kommer väl fortsätta? Om han också försvinner ur serien är det nog dags att lägga ned tittandet. Jag tycker att Turks karaktär är den absolut roligaste..
Jo, Turk är jävligt rolig - men samtidigt är det ju JD som bygger hela serien... Tycker det ska lägga ner den när han slutar.
Citera
2009-01-08, 13:01
Medlem
sigma88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowzer
Jo, Turk är jävligt rolig - men samtidigt är det ju JD som bygger hela serien... Tycker det ska lägga ner den när han slutar.

Självklart är det trist att JD försvinner men kan nog ändå leva med det. Enda sättet att låta Turk vara kvar måste väl ändå vara att

1. Carla får ett bättre jobberbjudande i en annan stad
2. De gör slut och Carla lämnar staden
3. Carla dör
Citera
2009-01-08, 13:02
Medlem
XXXLNs avatar
Är chockad... trodde aldrig avsnitten skulle vara såhär bra. Trots mycket nytt känns det ändå som gamla sköna Scrubs men med ett litet ansiktslyft. Bäst av allt är att den klassiska Scrubs-humorn är tillbaka men med nya skämt.

Filmas annorlunda också, mycket nice.

Känns bara som att alla involverade i serien tagit sig i kragen och hittat ett gemensamt mål vilket inte funnits på ett tag...

Gryyyymt! Scrubs is back.
Citera
2009-01-08, 14:38
Medlem
Två riktigt bra avsnitt måste jag säga!
Längtar redan tills nästa vecka
Citera
2009-01-08, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sigma88
Självklart är det trist att JD försvinner men kan nog ändå leva med det. Enda sättet att låta Turk vara kvar måste väl ändå vara att

1. Carla får ett bättre jobberbjudande i en annan stad
2. De gör slut och Carla lämnar staden
3. Carla dör

Hm. Ja, tror dock inte att 3an känns så realistiskt... Fast den här serien har ju visat att ingenting behöver vara det. . Hoppas det bli ett lite sorgligt slut, som något av de du nämner.
Någon som har en aning om hur JD kommer att avsluta serien?
Citera
2009-01-08, 16:16
Medlem
Amazingthings avatar
Dessa var riktigt bra!
Citera
2009-01-08, 17:36
Medlem
sigma88s avatar
Hoppas i alla fall att JD får sin kram av Dr Cox =)

Kan tänka mig ett riktigt emotionellt avslut mellan dessa två. Detsamma gäller mellan Turk och JD.
Citera
2009-01-08, 17:37
Medlem
_AnsGar_s avatar
Lite tankar:

Sen alla som klagar på att man inte får avslöja saker om avsnitten; tanken är ju att man ska diskutera de senaste avsnitten, så va inte inne i tråden om ni vet att ni missat ett avsnitt. Man kan ju inte vänta på att alla ska hinna se det innan man får diskutera det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in