2008-01-06, 23:26
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
testa och hitta låten när du endast har "eine dorm ein loftballong osv osv" att gå på.

Min sökning på google såg ut enligt följande:

scrubs luftballon

Åminstånde dom 4-5 första länkarna som kommer upp talar rätt tydligt om vilken låt det är. Du underskattar allt google.
Citera
2008-01-06, 23:30
Medlem
GN'Rs avatar
Okej erkänner! letade inte så seriöst letade på Lets singit och där fanns det ca femtio olika blev desperat

förlåt ska skärpa mig, men tack för länken
Citera
2008-01-06, 23:39
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GN'R
förlåt ska skärpa mig, men tack för länken

Det är lugnt, du ska inte tveka att fråga. Ibland orkar man helt enkelt inte att leta.
Citera
2008-01-08, 21:22
Medlem
Fasen, var ett tag sen man fick se ett nytt avsnitt av scrubs

Anywho, ingen mer än moi som saknar den gamla "andan" som fanns i de tidigare avsnitten? Ganska självklart att serien börjar gå på lågvarv nu efter sju säsonger men det känns endå som mycket kunde gjorts bättre i mitt tycke.

Att personer dör (
) samt att huvudpersonerna får barn är ganska självklara varningssignaler som visar på brist av.. hm, vad ska jag säga.. uppfinnerikedom hos manusförfattarna. Varför inte spinna vidare på relationerna och galenskaperna utan att "strula" till det för mycket? T.ex. JD:s unge - vart fan tog den vägen? Försvann ganska snabbt.. Samma gäller hur Cox; Jordan och Co numera beter sig..

Kommer fortfarande ihåg när man upptäckte serien och vad man missat - kunde kolla igenom 3-5 avsnitt/dag efter plugget från s.01-04 tror jag. Ah, vilken tid det var.. Har säkerligen sett varje avsnitt flera ggr, mycket tack vare repriserna som går på tv6 på kvällen.. Och just där som jag påminns om vilken galans serien hade - replikerna, karaktärerna, humorn.. allt!

Visst, s.07 är fortfarande väldigt bra, men jag kan inte låta bli att sakna de tidigare säsongerna med en doft av nostalgi..

[/whine]
Citera
2008-01-08, 21:31
Medlem
zoobits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harriet
Fasen, var ett tag sen man fick se ett nytt avsnitt av scrubs

Anywho, ingen mer än moi som saknar den gamla "andan" som fanns i de tidigare avsnitten? Ganska självklart att serien börjar gå på lågvarv nu efter sju säsonger men det känns endå som mycket kunde gjorts bättre i mitt tycke.

Att personer dör (
) samt att huvudpersonerna får barn är ganska självklara varningssignaler som visar på brist av.. hm, vad ska jag säga.. uppfinnerikedom hos manusförfattarna. Varför inte spinna vidare på relationerna och galenskaperna utan att "strula" till det för mycket? T.ex. JD:s unge - vart fan tog den vägen? Försvann ganska snabbt.. Samma gäller hur Cox; Jordan och Co numera beter sig..

Kommer fortfarande ihåg när man upptäckte serien och vad man missat - kunde kolla igenom 3-5 avsnitt/dag efter plugget från s.01-04 tror jag. Ah, vilken tid det var.. Har säkerligen sett varje avsnitt flera ggr, mycket tack vare repriserna som går på tv6 på kvällen.. Och just där som jag påminns om vilken galans serien hade - replikerna, karaktärerna, humorn.. allt!

Visst, s.07 är fortfarande väldigt bra, men jag kan inte låta bli att sakna de tidigare säsongerna med en doft av nostalgi..

[/whine]
Säsong sju är den sista säsongen av scrubs. De håller på och avslutar allting. Det är därför JD får barn, kelso slutar osv...
Citera
2008-01-09, 14:58
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoobit
Säsong sju är den sista säsongen av scrubs. De håller på och avslutar allting. Det är därför JD får barn, kelso slutar osv...

Sen väntar vi bara på scrubs the movie
Citera
2008-01-09, 16:35
Medlem
Wojaks avatar
Tycker det går segt i s.7 faktiskt.

Följande skulle vara kul att se:

- Dr. Cox tar över efter Dr. Kelso (men skulle vara tråkigt att Dr. Kelso försvinner helt. Skulle vara bra om han var kvar och hjälpte Dr. Cox på traven ett tag).

- J.D. skaffar en tjej tillslut. Annars blir jag deprimerad för jag har samma (o)tur med tjejer som han har. Om inte ens en karaktär i en fiktion klarar det jag kan, vad ska jag tänka då?

- Ted blir en lycklig man med en anledning att leva.

- The Janitors riktiga namn nämns.

- Någon slags epilog skulle inte skada. Typ se J.D. 40 år gammal och king of the hill.

Kommer sakna serien oerhört. Brukar inte följa serier, men Scrubs har definitivt varit den bästa jag sett hittils.

Den 24:e jan sänds nästa avsnitt i USA. Så det blir att hålla i tummarna.
Citera
2008-01-09, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoobit

Ja, det vet jag. JD:s unge var ju med länge, eller hur.

Kelso äger.
Citera
2008-01-09, 18:54
Bannlyst
Utan Kelso inget Scrubs. Kelso är överlägset bäst, han är den enda jag skrattar åt varje gång han säger något, vilket Dr Cox också säger när dom pratar om att Carla inte är rolig osv.
Citera
2008-01-09, 23:29
Medlem
Igens avatar
Tycker denna serie har tappat mycket
Citera
2008-01-10, 11:21
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igen
Tycker denna serie har tappat mycket

Vädligt mycket tillochmed. Efter säsong 4 tog dramat överhand och det var då inte lika intressant. Fast säsong 5 var fortfarande väldigt rolig. Men säsong 6 och 7 har än så länge bara varit trist.
Citera
2008-01-11, 06:02
Medlem
RaxXzs avatar
Bästa klippet någonsin från scrubs :P http://youtube.com/watch?v=cAGODTBbW0Y

Lär då fan säga att manus författarna borde få det dom kräver det är ju knappast mycket :/
Och så tycker jag faktist alla säsonger av scrubs varit bra hitills , men jag är ju inte lika kritisk som vissa andra ;]
Senast redigerad av RaxXz 2008-01-11 kl. 06:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in