2026-06-21, 22:09
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Jag tror inte det handlar om det iaf.
Om det är sperma i henne kan det finnas kvar i dagar och här säger de med säkerhet att de ”haft kontakt på kvällen”.
Dessutom tror jag de hade gått ut och nämnt det om de trodde att hon haft samlag med någon mellan att hon lämnade festen för att gå och lägga sig och hittades på campingplatsen på morgonen
Men hör du illa eller? Jag säger ju att det är mycket osannolikt att hon skulle ha knullat samma kväll som dådet, knullandet har skett tidigare och på annan plats.
Citera
2026-06-21, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proff-Pojkstreck
Om man läser mellan raderna så tror jag att det är en spermadonator de har toppsat och identifierat så med största sannolikhet INTE GM utan bara ett knull hon hade en tid före dådet. Kan ju ha varit natten innan t.ex.
Det låter mer som om du försöker hitta alibi åt gärningsmannen.
Hmmm.. Vad kan du ha för intresse av det?
Citera
2026-06-21, 22:22
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estet88
Det låter mer som om du försöker hitta alibi åt gärningsmannen.
Hmmm.. Vad kan du ha för intresse av det?
Den sannolika GM är avliden så han behöver inget alibi från mig.
Citera
2026-06-21, 23:02
Medlem
Citat:
Men hör du illa eller? Jag säger ju att det är mycket osannolikt att hon skulle ha knullat samma kväll som dådet, knullandet har skett tidigare och på annan plats.

Läser du dåligt?
De skriver i texten att DNAt bevisar att de haft kontakt UNDER KVÄLLEN
Citera
2026-06-21, 23:06
Medlem
Citat:
Den sannolika GM är avliden så han behöver inget alibi från mig.

Ja vi trodde alla det men med detta DNA, från en människa som inte varit på festen och där med förmodligen mött henne antingen inne på ”festival området” när hon varit där inne - eller påväg till/vid camping platsen dit hon gick för att sova direkt efter festen.
Om mannen bara mött henne på området så är det väldigt konstigt att inte träda fram med all media uppmärksamhet som detta fick - och om han mött henne påväg till/vid campingplatsen (aka mordplatsen) så är han ju HÖGST INTRESSANT.

Jag trodde också att GM var avliden (jag va typ 80% på att det va han exet).
Men att du försöker påstå typ att du VET vem GM är, att han är död, och att detta spår därför är oviktigt är jäkligt märkligt
Citera
2026-06-22, 02:35
Medlem
Kan det vara så att det är L*if H*d*rst*edt som är den topsade?
Citera
2026-06-22, 11:38
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Ja vi trodde alla det men med detta DNA, från en människa som inte varit på festen och där med förmodligen mött henne antingen inne på ”festival området” när hon varit där inne - eller påväg till/vid camping platsen dit hon gick för att sova direkt efter festen.
Om mannen bara mött henne på området så är det väldigt konstigt att inte träda fram med all media uppmärksamhet som detta fick - och om han mött henne påväg till/vid campingplatsen (aka mordplatsen) så är han ju HÖGST INTRESSANT.

Jag trodde också att GM var avliden (jag va typ 80% på att det va han exet).
Men att du försöker påstå typ att du VET vem GM är, att han är död, och att detta spår därför är oviktigt är jäkligt märkligt
Jag skrev att den sannolika GM är avliden, jag påstår inte att jag "vet" och jag kan ha fel.
Jag hoppas givetvis också att detta hemska dåd får en lösning till slut så är det den nu topsade så hoppas jag att han döms till livstid.
Citera
2026-06-23, 17:04
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
De säger absolut ingenting om att det varit nära preskription eller att brottsrubriceringen ändrats för att brottet varit nära preskription.

Säger ingenting om motsatsen heller.
Citera
2026-06-23, 17:35
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Säger ingenting om motsatsen heller.

Jo, det är ju exakt det som det gör.
Citera
2026-06-25, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adenise
Kan det vara så att det är L*if H*d*rst*edt som är den topsade?

Borde kommit fram när han greps då kan jag tycka..?
Citera
Idag, 11:31
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jo, det är ju exakt det som det gör.

Njae, kan inte se att du har någon källa där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in