2004-10-15, 21:59
Medlem
http://www.expressen.se/index.jsp?a=195108

HAHAHHAHAHHAH! vad fan ska man säga om detta? underbar journalistik med underbar titel: "Jag slog sönder löspenisen med en hammare"
2004-10-16, 00:51
Medlem
Pavlik Morozovs avatar
Dubbelpost, ursäkta.
2004-10-16, 00:51
Medlem
Pavlik Morozovs avatar
Hon är säkert någon slags feminist, vpkare eller nåt som genom sin handling ville protestera mot patriarkatets främsta symbol. Troligtvis efter att ha testat den grundligt först.
2004-10-16, 02:41
Medlem
greger45s avatar
tror fan inte hon slog sönder den. Mer troligt att hon har den lite gömd i en låda under ett par fackliga papper som hennes man/kvinna inte tittar under. Och hon lever lyckliga i alla sina dar.
2004-10-16, 02:48
Medlem
Vintersömns avatar
Citat:
– I en plastpåse låg en turkosblå dildo. Jag blev så kränkt att jag högg och slog sönder den med kniv och hammare.
Tycker det är komedi på hög nivå! Kan ni se bilden framför er på denna kvinna med en hammare i ena näven och en kniv i den andra näven som utan pardon går en vild match mot en gummipinne!

-Talking to me? Are you talking tom me? *smack* *swich* *hugg*

2004-10-16, 09:53
Medlem
Eva har nog inte tagit sin medicin.
Patologiskt svag impulskontroll är bara förnamnet.
2004-10-16, 10:57
Medlem
Schnabels avatar
Lagligt?

Eva i Expressen
– Jag vill inte riskera mitt arbete. Vi har fått en arbetsorder att inte svara på medias frågor.

Hallå vi har väl yttrandefrihet. Den måste väl gälla fådda låtsassnoppar också. Låter som fackpamparna bryter mot grundlagen. Alt olaga hot.???
Någon som kan reda ut begreppen
2004-10-16, 12:53
Medlem
Pellenezs avatar
Vad har detta med skvaller att göra?

*låst tråd*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in