2011-05-27, 13:18
Medlem
Tjo!
Folk som röker brukar oftast stämplas som lata jävlar som inte tränar ett skit och bara munchar framför tv:n hela dagen. Men hur många av oss är det egentligen som tränar? Jag har tränat i flera år ca 4 gånger i veckan styrketräning och några löppass. Jag röker dagligen (ska dock sluta nu och bara hålla mig till helger) men alltid innan jag tar den där spliffen försöker jag avverka träningen. Hur ser det ut för er andra? Är ni mer aktiva stoners eller är ni fett lata?
All diskussion som rör cannabis och träning är välkommen.

Peace!
Citera
2011-05-27, 13:22
Medlem
Subject9s avatar
Tränar 3-5ggr/veckan i vanliga fall, röker cirka 2-5 ggr/vecka : )
Citera
Medlem
Ducken11s avatar
Tränar 5dagar i veckan blandat styrketräning och thai boxning. samt röker jag 4-6dagar i veckan och utöver det så jobbar jag 40timmar i veckan. En joing direkt efter träningen är riktigt jävla härlig.

Håller mig väldigt aktiv och jag ser rökandet som ett supplement till träningen då det underlättar att äta de mängder mat jag vill få i mig, munchies ftw.

Munchies brukar för de mesta bestå av relativt hälsosamma produkter och inte en jävla massa bullar och godis.
Citera
Medlem
Jag tränar 6 dagar i veckan(boxning,gym,löpning) . Jag röker på helger efter gymmet ibland på veckodagarna också
Citera
2011-05-27, 13:23
Bannlyst
Tränat aktivt dom senaste två åren och började röka cannabis för ca två år sen också. Tränar iaf 4 gånger per vecka. Tänkte bättra på konditionen nu också när det börjar bli behagligt ute.

Edit: Röker från 1 gång per vecka till 4
Citera
2011-05-27, 13:27
Medlem
Just nu har jag uppehåll,annars spelar jag innebandy på hyffsad nivå och jag röker dagligen
Citera
2011-05-27, 13:42
Medlem
Tomillidoms avatar
Jag tränar varranan dag, 2-3h pass.
Försöker konditionsträna varje dag.
Citera
2011-05-27, 13:45
Medlem
Varje helg men det påverkar inte min träning.
Citera
2011-05-27, 13:47
Medlem
talenteds avatar
Tränar 5-6 styrketräningspass per vecka.
Jobbar 40 h per vecka.
Är stenad 28-30 timmar per vecka, eftersom jag röker så gott som dagligen.

Dock dags för nån typ av uppehåll snart.. fan, får inte så mkt gjort när man ska på mecklådan så fort man kommer hem från jobbet.
Citera
2011-05-27, 13:50
Medlem
Herblaws avatar
Händer nån gång i veckan att jag använder mina hantlar hemma, annars så jobbar jag varje dag inom byggbranchen och de e jävligt slitigt jobb så ja får min träning där, röker varje dag minst 2-3 gåsar
Citera
2011-05-27, 14:12
Medlem
tränar 3-5 dagar i veckan oftast gym eller kondition, Röker inte vanliga cigg längre då jag har insett att det är helt idiotiskt . Jag har inbillat mig att gräs är bra för min träning får musklerna att slappna av osv, detta stämmer säkerligen inte... eller?
Citera
2011-05-27, 14:14
Medlem
BenAsslicks avatar
Jag tränar inte alls.
Jag började röka för att jag är en slacker.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in