2011-05-27, 14:16
Medlem
Det går i perioder. När jag inte röker så får jag oftast så mycket överskottsenergi att jag måste träna för att inte bli galen Rökperioder så kan det bli glest mellan träningspassen..

Det gör dock ingenting för jag tenderar att gå ner i vikt när jag röker
Citera
2011-05-27, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whoaaa
tränar 3-5 dagar i veckan oftast gym eller kondition, Röker inte vanliga cigg längre då jag har insett att det är helt idiotiskt . Jag har inbillat mig att gräs är bra för min träning får musklerna att slappna av osv, detta stämmer säkerligen inte... eller?

Finns antagligen ingen forskning på just det, men att vila är bra för musklerna är ju allmänt känt (hoppas jag) och ofta så slappar man ju ganska rejält på cannabis. Så det finns säkert något positivt av det.

Till topic så tränar jag själv numer två gånger i veckan och har tränat i 5 år (styrketräning).
Citera
2011-05-27, 14:21
Medlem
Ondves avatar
Tränar inte ofta då jag får mycket motion på jobbet. men när jag väl gör det så sker det i hemmet med hantlar och skivstång. Blir kanske 1-2 ggr vecka.
Röker gräs i stort sett dagligen.

Händer att jag röker litegrann innan jag tränar ibland. Tycker det är ganska skönt att göra så då jag iaf blir mer noggrann med att göra övningar fullt ut.
Citera
2011-05-27, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondve
Tränar inte ofta då jag får mycket motion på jobbet. men när jag väl gör det så sker det i hemmet med hantlar och skivstång. Blir kanske 1-2 ggr vecka.
Röker gräs i stort sett dagligen.

Händer att jag röker litegrann innan jag tränar ibland. Tycker det är ganska skönt att göra så då jag iaf blir mer noggrann med att göra övningar fullt ut.

Fast nu är "göra övningarna full ut" nödvändigtvis inte det bästa... Kan inte tänka mig att det finns någon fördel överhuvudtaget med att träna stekt, däremot en massa nackdelar.
Citera
2011-05-27, 14:29
Medlem
langaocbs avatar
Jag cyklar rätt mycket och ibland springer jag efter bussen. Rena Gunde Svan med andra ord.
Citera
2011-05-27, 14:29
Medlem
MrStojjans avatar
Jag tränar 2 styrkepass och 1 cardiopass i veckan. Dock så röker jag efter träning aldrig före! Har funkat finfint i flera år
Citera
2011-05-27, 14:36
Medlem
alkoholists avatar
Rök innan du drar på gymmet. Drog i mig en fet en gång o fick för mig att rycka lite i hantlarna, det resulterade i monster träning. Mycket bättre än alkohol!
Citera
2011-05-27, 15:58
Medlem
Jag tränar flera timmar om dagen (lågintensivt, hårdare ibland), cyklar dagligen 2-3 mil och har ett mycket fysiskt påfrestande arbete.
Jag röker efter tillgång men dagligen och vanligast mellan 2-5 g/dag uppdelat under hela dagen.
Har rökt regelbundet i drygt 14 år.

Den som blir lat av cannabis blir det för att h*n VILL bli det
Citera
2011-05-27, 16:12
Medlem
funkermanis avatar
tycker träning e förbannat tråkigt.
men det brukar juh bli en massa promenixer när man flummar med polarna.
kan juh lätt vara ute och gå i 2-3 timmar ett par ggr i veckan, det funkar juh bra som träning om man inte är ute efter att bygga muskler.
Citera
2011-05-27, 16:34
Medlem
CommonSenses avatar
tränar ca 5-6dagar i veckan, köper ungefär 10g i månaden
Citera
2011-05-27, 16:44
Medlem
En stoner som känner behov av att träna för att få upp flåset tar helt enkelt 1-2 gram bra rökbart matrial, gör i ordning en hink och drar 2l flaskan riiiktigt långsamt så röken blir fet.

Sen är det bara att ta allt på ett snabbt rejält sug, som en man, och hålla inne. Klart.

Träningen bör endast användas av mogna myndiga ungdomar med viss rökvana.
Ej för de 40+
Citera
2011-05-27, 16:50
Medlem
-charliesheens avatar
tranar 3 ganger i veckan och roker 1 gang i veckan. anvander mig av kokain och alkohol pa helgerna dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in