Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-27, 12:16
  #1
Medlem
Godmorgon. Brist på sömn de senaste dygnet gjorde att jag drömde något inatt. Ska tillägga att det är välidgt ovanligt att jag drömmer något.
Iallafall. I min dröm träffar jag min lärare och en annan person. Min lärare har sagt att jag behöver prata med den här personen. Det är inte skolans kurator, Utan ett nytt ansikte på skolan.
I början är jag tveksam till att prata med denna personen, Då jag tror att det är en psykolog som ska hitta fel hos mig. Men senare tror jag att det istället är en snäll psykolog som ska hjälpa mig prestera bättre i något antagligen skolan då./Men det är bara jag som pratar med henne/
Hursomhels hamnar i ute i gräset vid skolan, Då säger hon att hon är en Tids----- Något, Inte en psykolog utan en tids---- Något. Ordet kände jag igen och blev skraj när jag hörde att hon var en sådan. För jag har hört ordet i en film sen annan.
Men hon lugnar ner mig och istället har vi sex på gräsmattan. Och när jag ska komma vaknar jag.

Hjälp mig, Jag måste ha detta ordet, Det börjar på TIDS sen är det ett ett ord till. Som tydligen håller på med personer.

Snälla hjälp mig ?
Citera
2011-05-30, 03:27
  #2
Medlem
Krafses avatar
Tidsmaskin? Tidsterapeut?
Citera
2011-06-07, 08:18
  #3
Medlem
trallskruvs avatar
Timelord? Vad det nu heter på svenska. Du vet, som i doctor who
Eller tidsresenär?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback