2021-08-22, 21:10
Medlem
RapeGurls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somethingbetter
Detta ser man mycket av på nätet numera. jag vill prova men hur ska hunden eller hästen kunna bli dresserade till at hitta min fitta eller luktar de sig till mig om jag bara ställer mig naken på alla 4???

jag kan se att fina kvinnor har djursex på porrsajter och de har både fin kropp och ser bra ut.

dessutom ser de ut att njuta som fan...

vad skulle ni som män säga om er partner säger att homn vill detta?? flyter ni med och ser på eller hjälper djuret att stimulera henne??
eller skulle ni bli svartsjuka på djuret och känna er otillräckliga?
eller skulle ni tända på det och uppmana henne???

hur tänker ni män i min fråga?
jag vill testa men vågar inte för jag är rädd att hunden eller hästen dissar mig eller att man är kåt som fan men att djuret inte fattar detta så att man får lägga ner flera timmar att lära den hitta in i mig... och vem vill det när man är het?????

Vill du gifta dig med mig, jag skulle tycka det vore UNDERBART med en fru som dig!!!
Citera
2021-08-25, 00:12
Medlem
hade ett ragg en gång, som fantiserade om sex med hundar, rätt ofta.
Hon är väldigt undergiven, och lovade filma åt mig om det skedde någon gång
skulle gärna sett henne bli tagen av en häst så hon skriker, helst bunden och hjälplös. Ja, jag är nog lite sadist.
Träffade henne några gånger för snabbisar, rövknullade henne, tvingade henne suga mig ren och åkte sen hem.
Nu har hon en partner, men vi är vänner på sociala medier. Spännande se om dom skaffar husdjur
Citera
2021-08-27, 02:40
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommyguns
Be din partner hjälpa in hunden

Tror inte det är någon större idé att svara TS. Hon har inte skrivit något på 10 år och eftersom hennes sista inlägg verkade som att hon återfallit i missbruk efter att ha varit ren i nästan ett år kommer hon nog inte tillbaks. Om inte jag minns fel höll hon bla på med fentanyl och det var ju några som var aktiva här inne som strök med av det. Jag vet ingenting men TS kan ha varit en av dem.
Citera
2021-08-28, 16:00
Medlem
Citat:
Detta ser man mycket av på nätet numera. jag vill prova men hur ska hunden eller hästen kunna bli dresserade till at hitta min fitta eller luktar de sig till mig om jag bara ställer mig naken på alla 4???

jag kan se att fina kvinnor har djursex på porrsajter och de har både fin kropp och ser bra ut.

vad skulle ni som män säga om er partner säger att homn vill detta?? flyter ni med och ser på eller hjälper djuret att stimulera henne??

jag vill testa men vågar inte för jag är rädd att hunden eller hästen dissar mig eller att man är kåt som fan men att djuret inte fattar detta så att man får lägga ner flera timmar att lära den hitta in i mig... och vem vill det när man är het?????
Hund skulle gå lätt den kommer känna av att du är villig om han får sniffa din kåta fitta.
Hest behöver du helt säkert nån som hjälper dig inte mins på grund av skaderisk.
Lycka till med allt
Senast redigerad av Chefen47 2021-08-28 kl. 16:03.
Citera
2021-08-29, 12:58
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Du är lite sen det här med djursex. Det va ju lagligt i Sverige men nu är det förbjudet😂
Citera
2021-09-01, 20:47
Medlem
Fantasier om/och sex med djur har förekommit i alla tider. Tänkt bara på alla mytologiska väsen så som kentaur, minotaur, varulvar och annat.
Helt övertygad om att människor och djur beblandat sig sedan urminnes tider. Finns grottmålningar m.m som visar på det.
Själv fantiserar jag om detta ibland. Började i tidig ålder. Minns när jag var med min faster i stallet en gång då hon tvättade av en häst (hingst).
I ”duschen” visade det sig att det ingick en rengöring runt könet. Det var inget konstigt som hände alls men jag fascinerades över hur hon strök handen vid hästens penis. Det pirrade till lite i min snopp vet jag. Gissar att jag var runt 10 års åldern. Sen dess har tankar och funderingar kring djursex kommit och gått.
Skulle själv aldrig röra ett djur men tänder på tanken av att se en tjej göra det. Har levt många år med min lilla hemlighet att jag ser på hästporr och fantiserar om att se en tjej utföra något sexuellt med en hingst irl.
För något halvår sedan berättade jag för min sambo om denna hemlighet. Bära eller brista tänkte jag.. Vilken befrielse det var!
Hon tog det faktiskt bra. Inte så att hon direkt hoppa på tåget och höll med om allt men ändå. Vi kan prata om det och småfantisera lite ihop om ämnet när vi har sex. Halleluja säger jag bara!!
Vi ska titta på ett hästklipp tillsammans framöver när tiden är mogen. Och vem vet.. kanske får man uppleva sin innersta skamsna dröm nångång. Att se något hända på riktigt 😏
Senast redigerad av guzzleDave 2021-09-01 kl. 20:50. Anledning: Felskrivning
Citera
2021-09-06, 10:13
Medlem
Istället för att låta en häst ta dig i röven, testa istället att trycka in din kuk i en varm hästfitta !!
Är en härlig upplevelse kan jag säga !!
Citera
2021-09-07, 20:29
Medlem
RapeGurls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Animalman
Istället för att låta en häst ta dig i röven, testa istället att trycka in din kuk i en varm hästfitta !!
Är en härlig upplevelse kan jag säga !!
Om jag kunde bli hård hade jag gärna testat, nu är jag konstant slak pga medicinering, så jag tar hellre emot ALLA kukar, oavsett ras.
Citera
2021-09-10, 22:58
Medlem
Sjukt skönt när vovven slickar frenetiskt i anus, verkligen vill åt bajset som ligger innanför! Helt magiskt. Sedan onanerar man och sprutar i munnen på hunden.
Citera
2021-09-11, 03:26
Medlem
Citat:

Partner? Det skulle nog ta slut ganska snabbt. KK: Fan vad trasig denna tjejen är, hon kan man nog göra vad som helst med sen hade jag pissat henne i munnen som den trasiga slynan hon är.

Skulle uppmana en KK att göra det om hon uttryckte fantasin för att se om hon är så jävla trasig eller inte.
Du kan förövrigt dö om du knullar en häst, det har hänt innan. Interna blödningar och sånt gott.

Edit TS har varit försvunnen sen 2011, hästen knullade nog ihjäl henne xD
Citera
2021-10-03, 18:23
Medlem
CountMcDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TattooedFucker
Nu var de flera år sedan ja var i den sitsen att man raggade . Men ja vill en minnas att en kvinna då i 40 årsåldern tände på idén , vi umgicks i en vecka kanske då de var mer fel i huvudet på den människan än bara de .

Axplock från va som hände den veckan

*Hon vakna mitt i natten och skulle upp o pissa . Hon pissade satan på golvet o skämdes

*Hon hade ett gäng hundar som hon inte skötte om ordentligt o lukta satan stundtals i lägenheten

* Noll verklighetstrogen utan levde mest i en fantasi värld

Men troligt att om du träffar en tjej på krogen eller Tinder och hon är riktigt full är chansen nog nära på 1% att hon skulle gå me på de ...

Porr är fejk så de skriker om de men de fattar inte folk , visst amatörporr är mer verkligt men inte som i verkligheten.

Sjukt snygga brudar pissar på varann o äter upp varandras skit o verkligen mumsar i sig varenda kräkreflex sätter igång ta mig fan de sistnämnda man vill ju inte ens sitta kvar inne på toa nån längre stund när de luktar satan . Dom får betalt och har dom kass ekonomi så tro fan de ställer upp och de hamnar på nätet .

Ja vill gärna se nån av de snygga brudarna i verkligen göra sånt privat men de kommer inte ske för de är köpta för just det.

Kanske just DE tjejerna i filmerna inte tänder på det men visst fan finns det tjejer som går igång på sjuka saker, finns det män som gör det så finns det också kvinnor med böjelser.

Så länge ingen tar skada av det så är det väl inget problem?
Citera
2021-10-03, 18:53
Medlem
Xanyos avatar
Får erkänna jag sett en del djur porr i mina dagar där snygga brudar mer än gärna använder sig utav sin hund att bli pumpad full utav. Dom flesta kör Doggystyle hehe ironin 😂 Dom brukar oftast stå i sängen alternativt på golvet nakna på alla fyra och leda hunden mot bakpartiet så att säga. Sen verkar hunden vifta upp vad som väntar och kliver reser sig upp på baktassarna och sen leder tjejen in hundens kuk i henne & resten är historia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in