• 2
  • 3
2011-05-28, 18:36
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cerise
Tack för svar allihopa! Känner att jag har lite mer kött på benen nu

Jag vill äta rakad mus och knåda pattebröd med den som bjuder på det en liten nubbe på det är inte alls dumt
Citera
2011-05-28, 20:40
Medlem
Blancos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
bra saker

Håller med om att isterband kan vara lite risky, men jag skulle oxå vara mållös fram tills jag friade om jag blev hembjuden på dillstuvad potatis med något passande till. Eller varför inte dillkött?!

Till dessa rätter skulle jag ha en kall öl klar oxå.
Citera
2011-05-29, 11:36
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blanco
Håller med om att isterband kan vara lite risky, men jag skulle oxå vara mållös fram tills jag friade om jag blev hembjuden på dillstuvad potatis med något passande till. Eller varför inte dillkött?!

Till dessa rätter skulle jag ha en kall öl klar oxå.
dillkött? wunderbar. som sagt, det är fler än man tror som gillar sån här mat, i dagens "samhälle" så är sånt här nästan exotiskt.
Citera
2011-05-30, 00:23
Medlem
GlennGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjaefs
Inte öl till maten? Det finns annat än sofiero, och Falcon är inte finöl. Bara så att du vet. Finns mängder av öl som passar till mängder av olika matanrättningar. Så det så.

Absolut, det förnekar jag verkligen inte. Men på en romantisk middag så ser jag hellre vin. En fin middag med grabbarna så kan det hända att vi väljer ut några väl valda öl. Men med vinet blir det så mycket mer romantisk än om man skulle haft öl. Tycker jag.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in