2013-06-11, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T.
Ville så gärna veta om PS4 kommer att stödja NTFS...

Om det gör det, vad kommer du kunna göra? Föra över filer på något sätt mellan datorn och PS4 eller?
2013-06-11, 15:01
Medlem
Fjolssons avatar
Citat:
Ville så gärna veta om PS4 kommer att stödja NTFS...

Den är regionsfri. Och just nu blev det avgjort för min del vad jag kommer köpa. M$ har sparkat konsumenter på hallen liggandes tillräckligt nu, det blir ett ps4!
2013-06-11, 15:10
Medlem
Tror ni det är billigare att köpa PS4 från amazon.com istället för .co.uk? Det blir billigare på amazon.com men man måste ju punga ut mer för frakt och annat.
2013-06-11, 15:16
Medlem
Demandos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontelover
Så på PS4 kommer man behöva betala för att spela online...?

Dom var rätt så otydliga med det. Men om det är på det viset så sa dom iallafall att det kommer kosta 3$ i månaden, vilket är en skitsumma, så det borde inte vara avgörande för vilken konsol man väljer, evt, ett minus i kanten. Men det beror ju helt person till person.
2013-06-11, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demando
Dom var rätt så otydliga med det. Men om det är på det viset så sa dom iallafall att det kommer kosta 3$ i månaden, vilket är en skitsumma, så det borde inte vara avgörande för vilken konsol man väljer, evt, ett minus i kanten. Men det beror ju helt person till person.

Okej tack så mycket. Då är det inte så farligt.
2013-06-11, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demando

Ganska stort minus i kanten egentligen för min del.
Nu blir det att välja "the lesser evil" av dom 2, vilket för stunden verkligen ser ut som ps4an.
Sen är ju bara frågan om man skaffar på release day eller väntar en tid
2013-06-11, 15:32
Medlem
vonfnass avatar
Då var min PS4 förhandsbokad.
Det blev på Spelbutiken som har billigast pris just nu, men om det ändras kommer jag att dock att avboka.

Enligt Spelbutiken så har de fått in massvis med förhandsbokningar under dagen, men om det är sant vet jag inte. Det var personen på deras chatt som sa detta.
2013-06-11, 15:55
Medlem
K.R.I.T.s avatar
Citat:
Om det gör det, vad kommer du kunna göra? Föra över filer på något sätt mellan datorn och PS4 eller?
PS3 kommer att kunna läsa av filer som är större än 4GB. Just nu så kan jag inte ha filmer större än 4GB på min externa hårddisk eftersom att den måste vara i FAT32 för att PS3 skall kunna läsa av den. FAT32 är även mycket långsammare och man förlorade ungefär 100GB när man formaterade om hårddisken till FAT32.
2013-06-11, 16:14
Medlem
krakans avatar
Citat:
Ska du köpa det redan nu? Priset lär ändras osv. Är det inte bättre och köpa antingen direkt när det släpps eller vänta någon månad då det blir billigare?

Ju längre man man väntar desto större blir risken att man sitter där utan konsol i jul medans polarna har kul. Och vem vet hur länge det dröjer tills nästa sändning kommer? Priset vid release ligger kvar många månader innan det faller... SSå ja, jag funderar på att köpa nu.
2013-06-11, 16:17
Medlem
Var kan man se ps4 presskonferensen från e3?
2013-06-11, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
Var kan man se ps4 presskonferensen från e3?

http://www.sweclockers.com/nyhet/171...prissattningen
2013-06-11, 16:36
Medlem
Citat:
PS3 kommer att kunna läsa av filer som är större än 4GB. Just nu så kan jag inte ha filmer större än 4GB på min externa hårddisk eftersom att den måste vara i FAT32 för att PS3 skall kunna läsa av den. FAT32 är även mycket långsammare och man förlorade ungefär 100GB när man formaterade om hårddisken till FAT32.

Aha okej. Så om PS4 stödjer NTFS kommer du kunna lägga över massa filmer som är större än 4GB till ditt PS4.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in