Nu har jag lessnat ur totalt! Lånade ut pengar till en vad jag trodde god vän sedan 8 år tillbaka,då vännen hade lite trubbel. Dum idiot som jag var så skrev jag dessvärre inget kontrakt!

Dock så har jag mycket sparat på mejlen.
Det är ingen stor summa alls igentligen (5000:-) (igentligen mer,då det även vart massa småsummor då och då,men jag var snäll och satte 5000:-,den klumpsumman som lånades) men nu har vännen en sån jävla rutten attityd om jag ens nämner pengarna,så nu har jag lessnat på att vara shysst! Jag har erbjudigt avbetalning,men inte ens det,får bara svar som "men jag kan inte trolla fattar du väll!!" "jag har inte en enda krona över" "finns inte en chans att jag kan betala nu" "bla,bla,bla" men det går bra att "trolla" fram pengar till större lägenhet,fester,bilar m.m. Att h*n dessutom låter så jävla pissig när jag pratar men h*n får mig ännu mer irriterad!
Pengarna är inte mycket pengar,jag vet,men jag vill ha tillbaka varenda öre MINST pga vännens j*vla sätt!
Kan man gå till kronofogden för en sån pass liten summa,eller kostar det mer än vad det smakar?