Citat:
Ursprungligen postat av
ReclaimYourMind
Nej, ska göra en avbetalningsplan och sen skuldsanering. Självklart vill jag vara skuldfri men samtidigt måste jag spara inför sommaren och framtiden då jag inte kommer ha någon inkomst under både juni och juli. Har även hyror att betala och måste ha pengar till mat och sådant. Undrar helt enkelt bara om fogden kan tömma mitt konto bara sådär hur som helst. Ni som är kunniga inkom detta får gärna svara medans idioter som inte tillför ett skit uppmanas vänligt men bestämmt att inte svara.
Varför gör du saker svårare än de är?
Ring KFM på måndag och lägg upp en betalningsplan så slipper du oroa dig.
Vill du inte det, ring Avanzas kundtjänst och fråga.
Vill du ha ett råd i all välmening, gambla inte bort dina pengar på avanza (Jag såg din post i daytrader-tråden) utan använd denm till avbetalning samt fasta kostnader (ja, en och annan Triss kan du väl köpa).