Citat:
Ursprungligen postat av
Vodo
Funderingar angående mitt månads sparande.
Först var det ju tre fonder som sidan vägrar att jag sparar i. Fick bara felmeddelanden om att det inte gick att dra några pengar. Så dessa tre tröttnade jag på och tog bort.
Men det som finns kvar, vore roligt att kunna se när dessa pengar ska dras. Men jag hittar ingen info om månads sparandet.
Hej!
Du hittar all information kring ditt månadssparande under Mina sidor -> Överföringar -> Månadssparande. På rak arm låter det nästan som att du har tagit bort hela månadssparandet om du inte kan hitta infon på den hemsidan.
Har du möjlighet att slå oss en signal på 08-562 250 00 så kan vi hjälpa dig att sätta upp månadssparandet per telefon? Att det inte gick att dra pengar beror antingen på att det inte fanns pengar på kontot eller att du har råkat skriva fel kontonummer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Spader
Kommer ni någon gång erbjuda låtsas-konton där man kan köpa fonder för låtsaspengar? Det vore riktigt nice att ha möjligheten att kunna simulera köp på detta vis.
Dessvärre har vi inga sådana planer i dagsläget, men jag vet att Privata Affärer har en sådan funktion om du skapar en användare på deras hemsida. Jag tar ditt önskemål vidare!
/Kristoffer, Avanza