Citat:
Ursprungligen postat av
missliidol
Nu skäms jag faktiskt lite, fick svar idag och det var ju helt sanslöst bra och utvecklat svar

Svaret måste ju ha tagit dessa tre dagar jag fick vänta i anspråk att knåpa ihop!
Men!, jättebra att du tar vidare att man bör få ett meddelande om att det kan dra ut på tiden, fast nu är jag ändå nöjd

Vad skönt och kul att höra att du är nöjd med det svar du fick på din fråga och ditt meddelande även om svaret tyvärr drog ut på tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
jnilsson
Gårdagens databaskörning för att få ordning på treårsgrafen gav inget bra resultat för grafen över alla konton. Jag har 5-6 rejäla spikar i min graf, varav en på -100%.
Vi ska titta närmre på graferna men tyvärr kan graferna ta någon dag att laddas om efter den typen av uppdatering som vi hade i fredags. Desto längre period grafen ska visa desto längre tid tar den att ladda och i vissa fall så hinner inte grafen ladda mer historik än ett år på en dag varav vi behöver försöka ladda om dessa igen dagen därpå efter en lansering. Vi uppskattar att du meddelar oss om dina synpunkter och vi ska som sagt titta närmre på graferna så att dessa laddas klart och visas korrekt.
Citat:
Ursprungligen postat av
927
nån som sett vad som "tighats"? va inne på min börsskärm förut och kolla in ett par aktiesidor, tänkte inte på nåt speciellt då
De sidor som hittills tightats till är samtliga list-sidor, aktielistan, fondlistan m.fl. Börsskärmen och dess widgets har än inte påverkats.
/Sanna, Avanza Bank