Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-24, 23:23
  #1
Medlem
Nollan777s avatar
Panik!! Jag har gjort det mest elementära, idiotiska misstaget som är mänskligt möjligt... Jag har hållit på att skriva en fysikuppsats som ska vara inne idag (!) och var nästan klar, då hela jävla datorn hänger sig. Jag startar om och hoppas att Words auto-sparfunktion ska ha räddat dokumentet, men icke!! Det visade sig att jag aldrig sparade dokumentet och Auto recovery hade en version av "dokument 1", men den var från 16.00, och vid det laget hade jag knappt börjat. Jag har försökt gå in i varenda temp-mapp som Word ska spara till men ingenstans finns nåt.

Kan jag göra någonting för att få tillbaka mitt arbete?? Jag hade tydligen ALDRIG sparat arbetet själv, men finns det ingenting jag kan göra?

Och JA jag vet att jag är en klantig jävla jubelidiot...
Citera
2011-05-24, 23:57
  #2
Medlem
FuckThePolices avatar
Om du ej har hunnit spara så är jag nog 98% säker på att det bara finns ett sätt att få tillbaka det och de är att göra om allting. Sånt där är riktigt jobbigt de så jag lider med dig!
Citera
2011-05-25, 12:59
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nollan777
Panik!! Jag har gjort det mest elementära, idiotiska misstaget som är mänskligt möjligt... Jag har hållit på att skriva en fysikuppsats som ska vara inne idag (!) och var nästan klar, då hela jävla datorn hänger sig. Jag startar om och hoppas att Words auto-sparfunktion ska ha räddat dokumentet, men icke!! Det visade sig att jag aldrig sparade dokumentet och Auto recovery hade en version av "dokument 1", men den var från 16.00, och vid det laget hade jag knappt börjat. Jag har försökt gå in i varenda temp-mapp som Word ska spara till men ingenstans finns nåt.

Kan jag göra någonting för att få tillbaka mitt arbete?? Jag hade tydligen ALDRIG sparat arbetet själv, men finns det ingenting jag kan göra?

Och JA jag vet att jag är en klantig jävla jubelidiot...

Testa ett program som heter Recuva. Kan återställa allt du slängt iallafall i papperskorgen!
Citera
2015-01-23, 12:29
  #4
Medlem
wastedandlazys avatar
Är det nån som kan öpnna det här dokumentet?
https://infotomb.com/4ea32
__________________
Senast redigerad av wastedandlazy 2015-01-23 kl. 12:32.
Citera
2015-01-23, 13:24
  #5
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastedandlazy
Är det nån som kan öpnna det här dokumentet?
https://infotomb.com/4ea32
Det är ju bara att trycka ok några gånger och sedan återställ så kommer det fram några sidor med formler... vilken version av word har du jag öppnade den med word 2913
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback