2011-05-24, 23:23
Medlem
Nollan777s avatar
Panik!! Jag har gjort det mest elementra, idiotiska misstaget som r mnskligt mjligt... Jag har hllit p att skriva en fysikuppsats som ska vara inne idag (!) och var nstan klar, d hela jvla datorn hnger sig. Jag startar om och hoppas att Words auto-sparfunktion ska ha rddat dokumentet, men icke!! Det visade sig att jag aldrig sparade dokumentet och Auto recovery hade en version av "dokument 1", men den var frn 16.00, och vid det laget hade jag knappt brjat. Jag har frskt g in i varenda temp-mapp som Word ska spara till men ingenstans finns nt.

Kan jag gra ngonting fr att f tillbaka mitt arbete?? Jag hade tydligen ALDRIG sparat arbetet sjlv, men finns det ingenting jag kan gra?

Och JA jag vet att jag r en klantig jvla jubelidiot...
Citera
2011-05-24, 23:57
Medlem
FuckThePolices avatar
Om du ej har hunnit spara s r jag nog 98% sker p att det bara finns ett stt att f tillbaka det och de r att gra om allting. Snt dr r riktigt jobbigt de s jag lider med dig!
Citera
2011-05-25, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nollan777
Panik!! Jag har gjort det mest elementra, idiotiska misstaget som r mnskligt mjligt... Jag har hllit p att skriva en fysikuppsats som ska vara inne idag (!) och var nstan klar, d hela jvla datorn hnger sig. Jag startar om och hoppas att Words auto-sparfunktion ska ha rddat dokumentet, men icke!! Det visade sig att jag aldrig sparade dokumentet och Auto recovery hade en version av "dokument 1", men den var frn 16.00, och vid det laget hade jag knappt brjat. Jag har frskt g in i varenda temp-mapp som Word ska spara till men ingenstans finns nt.

Kan jag gra ngonting fr att f tillbaka mitt arbete?? Jag hade tydligen ALDRIG sparat arbetet sjlv, men finns det ingenting jag kan gra?

Och JA jag vet att jag r en klantig jvla jubelidiot...

Testa ett program som heter Recuva. Kan terstlla allt du slngt iallafall i papperskorgen!
Citera
2015-01-23, 12:29
Medlem
wastedandlazys avatar
r det nn som kan pnna det hr dokumentet?
https://infotomb.com/4ea32
Senast redigerad av wastedandlazy 2015-01-23 kl. 12:32.
Citera
2015-01-23, 13:24
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastedandlazy
r det nn som kan pnna det hr dokumentet?
https://infotomb.com/4ea32
Det r ju bara att trycka ok ngra gnger och sedan terstll s kommer det fram ngra sidor med formler... vilken version av word har du jag ppnade den med word 2913
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in