Citat:
Ursprungligen postat av myh1
Skönt ha en morbror som gjer dåliga råd.. Alla butiker har 20-års gräns, och på flere är vilkoren att paket skickas i retur om beställaren är under 20 år.. Tror jag hadde gjort liten beställning och fått Posten att leverera paket på dörr om jag varit under 20; Postanställda är lågavlönade och allment slöa enligt min ärfarenhet... Bussgods-anställda brukar vara lite 'vassare'...
Får vem som helst handla hos er?
Du måste vara 20 år för att få handla hos oss. Ditt inköp skall endast vara för enskilt bruk och får inte säljas vidare. Det är endast den person som står uppgiven som mottagare av varorna som kan lösa ut dem. Mottagaren måste vara minst 20 år och legitimera sig vid leveranstillfället.
Jadu , det verkar stämma ! Om inte annat får jag ta och be dom lämna det hemma hos mig när jag inte är hemma, vilket kanske inte funkar.. Annars har jag ett gammalt knep jag brukade ta till hands förut... Brukade nämligen rita på mitt leg...93 till 90... manipulerade 3:an till 0:an , brukade funka hyfsat bra!
annars kan jag alltid ändra min frakt så den står i min kära mors namn istället.