2023-02-03, 14:12
Medlem
Finns de någon seriös sida som levererar ännu? Tar tacksam emot tips på Pm öäom. Omgen vill säga någon sida öppet
Citera
2023-02-03, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av w300i
Funderar på att lägga en beställning från 247kiosk,blir isåfall första gången man prövar beställa alkohol från Tyskland. Funkar den sidan bra eller är det mycket krångel med dom?

Vad rekomenderar ni för transportbolag? Kom gärna med tips i ett pm

De fungerar bra. Ta bara det bolag de rekommenderar för transport. Leverans direkt hem.

Dock har det tagit ca 2 veckor vid varje beställning jag gjort.
Citera
2023-02-20, 22:08
Medlem
köpa taxfree sprit online

jag är en person under 20 år som har blivit riktigt trött på sockervin och tänkt på att köpa några flasker. Problemet är att alla langare som är säkra har slutat. Men kom på att de borde väll gå o beställa taxfree sprit online utan legg för ett bra pris. någon som har tips på sida där man faktiskt får grejerna och utan lägg. skulle uppskattas väldigt mycket
Citera
2023-02-20, 22:18
Medlem
Starlinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av owhiskey420
jag är en person under 20 år som har blivit riktigt trött på sockervin och tänkt på att köpa några flasker. Problemet är att alla langare som är säkra har slutat. Men kom på att de borde väll gå o beställa taxfree sprit online utan legg för ett bra pris. någon som har tips på sida där man faktiskt får grejerna och utan lägg. skulle uppskattas väldigt mycket
Beställa sprit på nätet utan att behöva legitimera dig?

Lycka till kompis!
Citera
2023-02-21, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av owhiskey420

De lär blir svårt.
Citera
2023-03-21, 18:25
Medlem
Tips på bra internationella hemsidor som säljer alla typer av whisky och levererar ti

Hej!

Jag söker hemsidor som säljer whisky och levererar till Sverige. Det jag specifikt söker är hemsidor som har ett brett sortiment av bourbon och som levererar till Sverige. Finns det några bra hemsidor?

/Adam
Citera
2023-03-21, 19:02
Medlem
illerkids avatar
Här har jag handlat förut, funkade kanon! 🥃

https://www.thewhiskyexchange.com/search?q=Bourbon
Citera
2023-03-21, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illerkid
Här har jag handlat förut, funkade kanon! 🥃

https://www.thewhiskyexchange.com/search?q=Bourbon

Tja!

När var det senast du köpte hos dem?

Det verkar som om dem inte skickar till Sverige längre nämligen.........
Citera
2023-03-21, 21:13
Medlem
illerkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlAdam
Tja!

När var det senast du köpte hos dem?

Det verkar som om dem inte skickar till Sverige längre nämligen.........

Nu var det nog ett par år sen, men kollade lite snabbt, och vad jag kan se, så skickar dom fortfarande till Sverige.
Prova att lägg en beställning, så får vi se om det funkar. 👌
Citera
2023-03-22, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illerkid
Nu var det nog ett par år sen, men kollade lite snabbt, och vad jag kan se, så skickar dom fortfarande till Sverige.
Prova att lägg en beställning, så får vi se om det funkar. 👌

Nej, tyvärr. Dem skickar inte till Sverige längre.

Pga Brexit kanske?

Synd, det verkar vara en bra hemsida.
Citera
2023-04-01, 09:58
Medlem
Hur är det egentligen med Shippii? La en beställning för ett bra tag sedan på 247kiosk men paketet har inte rört sig. På trustpilot finns i princip uteslutande negativa omdömen om Shippii så börjar bli lite orolig. Någon som har egna erfarenheter i närtid?
Citera
2023-04-02, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mayoor
Dom Whisky Online i Polen

Någon som har beställt från https://sklep-domwhisky.pl/
Ser ut att ha ett mycket bra sortiment så det är nog lätt att man förköper sig...

Är lite sugen på Jim Beam small batch collection https://sklep-domwhisky.pl/product-p...ollection.html egentligen bara Bookers flaskan i den.

Har gjort en beställning så får se hur det går, fått en del bekräftelser och kopia på pro-forma faktura. Frakt var i alla fall 39 EUR, oklart hur det fraktas, Alla bekräftelser är på polska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in