Måste bara lägga in lite god ord för Spritbox och Box-expressen här.
Beställde via dem och paketet kom på 3 dagar. Däremot klantade posten som vanligt till det. De sa att adressen inte fanns när de körde ut paketet och skickade tillbaka det till tyskland på direkten. Hörde av mig till posten som var helt oförstående för mitt problem och jävligt otrevliga.
Kontaktade då box-expressen via deras chat på sin hemsida och hjälp direkt. Paketet hade inte hunnit fram så de gjorde en ny order utan att jag behövde göra om ordern själv och betala en gång till. Sedan skickade de snabbt iväg den så jag fick grejerna i tid. Vodkan jag beställt var dock slut så jag fick välja en något billigare variant då kompenserade de mig genom att bjuda på en flaska Belverdere Vodka som kostar ca 600 kr litern här. Helt sinnessjukt bra service!
Kommer fan aldrig beställa sprit från något annat ställe och jag tänker använda box-expressen för varenda leverans jag kan.
Aldrig varit med om så bra kundservice. Och posten framstår som ett riktigt amatör-företag i jämförelse.
Long story short: Spritbox och Box-expressen är inte bara legit och snabba utan även extremt hjälpsamma om något går snett.