Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-05-25, 18:51
  #25
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanityFair
Post gärna här på ett ungefär vad du skrev. Jag är urdålig på att formulera mig

Va? Titta en sida bak, för fan. :P
Citera
2011-05-25, 18:56
  #26
Medlem
Blommigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Va? Titta en sida bak, för fan. :P

Jag tror han menade att jag skulle skriva här vad jag tänkte skriva i mailet till killen.
Citera
2011-05-25, 18:58
  #27
Medlem
Blommigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanityFair
Att springa in i någon är 1000 ggr lättare än att sitta och skriva mail, enligt mig.

Eftersom du inte kommer ta kontakt snubben så lånar jag nog tråden och hoppas få lite tips om angående min situation

Jo jag ska kontakta honom, jag bara förbereder mig mentalt Att springa på någon på stan är det bästa, men tyvärr inte något man kan planera eller bestämma när det ska ske, så jag får nog sätta ihop ett litet mail. Håller på med det nu. Tror jag ska hålla det rätt kort men snällt. En killkompis till mig menar att man alltid ska vara snäll Helst ska man ha rutigt förkläde, blommig kjol och alltid ha nybakat hemma
Citera
2011-05-28, 13:08
  #28
Medlem
VanityFairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blommig
Jo jag ska kontakta honom, jag bara förbereder mig mentalt Att springa på någon på stan är det bästa, men tyvärr inte något man kan planera eller bestämma när det ska ske, så jag får nog sätta ihop ett litet mail. Håller på med det nu. Tror jag ska hålla det rätt kort men snällt. En killkompis till mig menar att man alltid ska vara snäll Helst ska man ha rutigt förkläde, blommig kjol och alltid ha nybakat hemma

Knopade ihop ett fylle-sms igår, ångest som fan idag...........
Citera
2011-05-29, 23:39
  #29
Medlem
Blommigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanityFair
Knopade ihop ett fylle-sms igår, ångest som fan idag...........

OK, vad skrev du? (Har själv inte lyckats komma till skott än...)
Fick du nåt svar?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback