Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
Vad skiljer ruset mellan amfetamin och metamfetamin?
Och hur skiljer sig priset?
Mvh \\ WeeMaan
Priset är en sak, men reaktionen olika. Meta föredrog jag, enda tills jag hade snortat meta i ett par dagar och sneade
så in åt helvete. En natt när jag kom hem ifrån krogen, så satte jag mig och ringde på alla nr jag kunde hitta under bokstaven G (fråga mig ej varför, jag var psykotisk) när mamma kom och frågade vad jag sysslade med, så kastade jag ner för henne för trappan och skrek att jag skulle döda henne, hon var djävulen själv (som jag såg det, hon var röd och hade horn). Min moster hämtade mig den kvällen, för mamma blev såklart livrädd, och när jag klev ur bilen sprang jag till skogs, barfota, och la mig att sova i en mosse. Jag har lite minnesluckor, men jag kommer ihåg att en man med jägarkläder petade på mig med en käpp, och hans hund sniffade mig i örat. Min mammas blåtira fick jag äta upp i ett år efter det...
Kontentan är den att meta är mycket starkare och har en annan effekt än vad affe har. Även om det inte blir lika extremt på dig, som på mig, så vittnar många om att reaktionen ter sig annorlunda, och har man inte snortat (bombat, skjutit etc) det innan så skall man vara försiktig. Kör inte på det i flera dagar som jag gjorde, varje drog är unik och din kropp kan reagera helt olika på droger som till synes är lika/detsamma eller rentav samma....