2004-10-14, 12:41
Medlem
WeeMaans avatar
Vad skiljer ruset mellan amfetamin och metamfetamin?
Och hur skiljer sig priset?

Mvh \\ WeeMaan
Citera
2004-10-14, 12:45
Medlem
Nemesis1s avatar
Metamfetamin ska vara kraftigare och vara längre (till priset av en värre AT)... Vad det kostar vet jag däremot inte, eftersom det inte är särskilt vanligt i Norden... Finns nog inget standardpris, man betalar väl typ lika mycket som för vanligt "bra tjack"... Och precis som med vanlig amf så beror det ju mycket på renheten också...
Citera
2004-10-14, 13:07
Medlem
WeeMaans avatar
Nån annan som vet pris ungefär?
Citera
2004-10-14, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
Nån annan som vet pris ungefär?

200-300 kr skulle jag betala förutsatt att man köper några gram.
Citera
2004-10-14, 13:21
Medlem
Dr. Löhks avatar
Fick pröjsa 400. Men var inte besviken
Citera
2004-10-14, 14:21
Bannlyst
Vad e d med er.?. Christall meth 150:- vid köp av minst 20g... finns bara inte inne nu längre vad ja vet...
Citera
2004-10-15, 14:39
Medlem
Meta behöver inte alls vara bättre, det är en myt. Av egen erfarenhet finns det knappt någon skillnad. Isåfall smaken, jag tycker att meta har lite salmiak smak förutom det kemiska...
Det varierar ju givetvis.
Citera
2004-10-15, 15:46
Medlem
nyblads avatar
När jag torskade för något år sen visade det sig att jag hadde tagit metamfetamin, trodde det var vanligt amfetamin.

Ibland inehåller tjack meta och ibland vanligt, märker ingen större skillnad.
Metat blandas väl ut mer och får samma effekt som vanligt.
Citera
2004-10-15, 16:04
Medlem
mr.falkens avatar
ibland säger våran kran att de e meta. håller med om att de e ingen skillnad förutom när de ska skjutas. metan e som annars, tjockare... men de kan va nå helt annat...
Citera
2004-10-15, 17:18
Medlem
Den meta jag fått tag på genom åren har alltid kostat 500/g. Ruset tyckte jag var mkt klarare å renare på nåt sätt, d höll även i sej mkt längre än vanlit.
Citera
2004-10-15, 17:21
Medlem
Dr. Löhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enjIIac
Vad e d med er.?. Christall meth 150:- vid köp av minst 20g... finns bara inte inne nu längre vad ja vet...

Jag känner mig blåst. Fast å andra sidan. Som jag sade: Det var värt varenda öre
Citera
2004-10-15, 19:04
Medlem
Linnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
Vad skiljer ruset mellan amfetamin och metamfetamin?
Och hur skiljer sig priset?

Mvh \\ WeeMaan
Priset är en sak, men reaktionen olika. Meta föredrog jag, enda tills jag hade snortat meta i ett par dagar och sneade så in åt helvete. En natt när jag kom hem ifrån krogen, så satte jag mig och ringde på alla nr jag kunde hitta under bokstaven G (fråga mig ej varför, jag var psykotisk) när mamma kom och frågade vad jag sysslade med, så kastade jag ner för henne för trappan och skrek att jag skulle döda henne, hon var djävulen själv (som jag såg det, hon var röd och hade horn). Min moster hämtade mig den kvällen, för mamma blev såklart livrädd, och när jag klev ur bilen sprang jag till skogs, barfota, och la mig att sova i en mosse. Jag har lite minnesluckor, men jag kommer ihåg att en man med jägarkläder petade på mig med en käpp, och hans hund sniffade mig i örat. Min mammas blåtira fick jag äta upp i ett år efter det...

Kontentan är den att meta är mycket starkare och har en annan effekt än vad affe har. Även om det inte blir lika extremt på dig, som på mig, så vittnar många om att reaktionen ter sig annorlunda, och har man inte snortat (bombat, skjutit etc) det innan så skall man vara försiktig. Kör inte på det i flera dagar som jag gjorde, varje drog är unik och din kropp kan reagera helt olika på droger som till synes är lika/detsamma eller rentav samma....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in