2011-05-24, 13:45
Medlem
FlashbackHoras avatar
Hej!

Har fått en väldig ont smärta i bröstbenet lite svårt å förklara men ska göra mitt bästa.

Styrketränar ca 5ggr i veckan, men nu sen nån månad tillbaka har jag fått smärtor i bröstbenet som sagt. typ mellan "brösten" är väldigt obehagligt, ska ja resa mig upp för en stol te.x så gör de ont gör ont i hela tiden om jag inte sitter exakt spikrakt.. nån som har några erfarenheter ?

Mvh
Citera
2011-05-24, 15:06
Medlem
Unbalanceds avatar
Ja du jag hade väll dom problemen när jag var nyopererad där dom klyvt bröskorgen i två delar men jag höftar med en ren och skär gissning att du inte har undergått kirurgi i dom regionerna.

Inflammation/sträckning i någon muskel?
Nej jag gissar hej vilt, någon annan med bättre erfarenhet av denna typ av skador får svara men jag drar ändå till med "universalsvaret" - låt en läkare kika på det.
Citera
2011-05-24, 15:41
Medlem
FlashbackHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Ja du jag hade väll dom problemen när jag var nyopererad där dom klyvt bröskorgen i två delar men jag höftar med en ren och skär gissning att du inte har undergått kirurgi i dom regionerna.

Inflammation/sträckning i någon muskel?
Nej jag gissar hej vilt, någon annan med bättre erfarenhet av denna typ av skador får svara men jag drar ändå till med "universalsvaret" - låt en läkare kika på det.

klyftbröstkorgen?! de låter inte trevligt.. haha fyfan.... haha nä det har jag inte!
men du har rätt! ringde till doktorn å han tyckte de lät som en inflammation, så fick diklofenak sandoz 50mg utskrivet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in