2016-01-22, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booktw2ce
eyy grabbar ja blir inte klok på en sak. läser att phenibut ska ha 4-6 timmars halveringstid men jag känner av effekterna dagen efter så kan det verkligen stämma?
Tar du över 1gram så brukar det kännas dagen efter för mig med.
Citera
2016-01-22, 22:58
Bannlyst
Så skön substans detta var Man är liksom klar i huvudet samtidigt som man känner en euforisk rus.
Tog 1g igår och effekten varade i flera timmar. Kan jag ta det 2 dagar i rad eller ska man helst inte göra det?
Citera
2016-01-24, 14:41
Bannlyst
Jag tar phenibut 3 ggr i veckan och rätt så höga doser.. visst effekten varar flera timmar men har aldrig känt något dagen efter. Tar ni det sent på natten då eller? ni som påstår att ni känner av phenibut dagen efter...Då kan jag nog förstå varför ni känner av den dagen efter.
Citera
2016-01-25, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9999
Jag tar phenibut 3 ggr i veckan och rätt så höga doser.. visst effekten varar flera timmar men har aldrig känt något dagen efter. Tar ni det sent på natten då eller? ni som påstår att ni känner av phenibut dagen efter...Då kan jag nog förstå varför ni känner av den dagen efter.
Jag har tagit det på kvällen men man tycker inte man borde känna av det dagen efter..men men ska inte klaga det är inte så jag är hängig eller en biverkning utan menar mer fokus känslan sitter kvar lite.
Citera
2016-01-26, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av booktw2ce
Jag har tagit det på kvällen men man tycker inte man borde känna av det dagen efter..men men ska inte klaga det är inte så jag är hängig eller en biverkning utan menar mer fokus känslan sitter kvar lite.
Men då finns det inget att klaga över tycker jag. Det du kan göra är att ta lägre dos eller undvika att ta det för sent på natten så känner du nog inte någon effekt dagen efter.
Citera
2016-01-26, 22:55
Medlem
tradarwilles avatar
Hej på er! Läst igenom typ hela denna tråd men har ändå lite frågor.

Länge letat efter något "ofarligt" att ta som självmedicinering vid behov för min sociala fobi och har bestämt mig för att prova detta.

Håller inte på med droger men testat cannabis nån gång.

Hade som sagt tänkt ta detta max 1gång i veckan alternativt bara vid behov.

För vet med mig själv att jag har en stark beroendepersonlighet.

Det är 250g kapslar bioeva jag beställt o fått hem!

Min fråga är? Kommer ca 2 kapslar (500mg) göra så att mina pupiller ändras !? Vill absolut inte gå runt o se drogad ut, utan bara va lite lugnare.

Är 500mg bra som startdos för en som är väldigt lättpåverkad eller ska man bara börja med 1 kapsel?

Och låt säga att man tar 500mg på fredagen är det ok att supa sig redlös dagen efter alltså lördagkväll?

Tack
Citera
2016-01-27, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbcruss
Du ska inte ta det ihop det med andra droger eftersom det påverkar gabba osv.
Ännu större anledning att blanda med andra GABA-droger. Fast självklart beroende på vad man är ute efter.
Citera
2016-01-28, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamme
Ännu större anledning att blanda med andra GABA-droger. Fast självklart beroende på vad man är ute efter.
Förstår inte riktigt?? kan du förklara lite mer.
Citera
2016-01-28, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamme

Gaba-receptorerna tar låååång tid på sig att återhämta sig. Vi pratar flera månader... Kan vara värt att komma ihåg innan man går bananas.
Citera
2016-01-29, 20:59
Medlem
Zigarettens avatar
Jag har funderat på att prova phenibut, problemet är att jag super väldigt ofta och undrar då ifall det är någon bra idé att ens prova det. Tacksam för svar
Citera
2016-01-30, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tradarwille
Hej på er! Läst igenom typ hela denna tråd men har ändå lite frågor.

Länge letat efter något "ofarligt" att ta som självmedicinering vid behov för min sociala fobi och har bestämt mig för att prova detta.

Håller inte på med droger men testat cannabis nån gång.

Hade som sagt tänkt ta detta max 1gång i veckan alternativt bara vid behov.

För vet med mig själv att jag har en stark beroendepersonlighet.

Det är 250g kapslar bioeva jag beställt o fått hem!

Min fråga är? Kommer ca 2 kapslar (500mg) göra så att mina pupiller ändras !? Vill absolut inte gå runt o se drogad ut, utan bara va lite lugnare.

Är 500mg bra som startdos för en som är väldigt lättpåverkad eller ska man bara börja med 1 kapsel?

Och låt säga att man tar 500mg på fredagen är det ok att supa sig redlös dagen efter alltså lördagkväll?

Tack
Du kan ta 500mg-1gram med alkohol utan problem.
Tullen tog en polares paket förra månaden när han beställde från biovea.. det är som att spela på lotto när man beställer från dom.
Citera
2016-01-30, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigaretten
Jag har funderat på att prova phenibut, problemet är att jag super väldigt ofta och undrar då ifall det är någon bra idé att ens prova det. Tacksam för svar
Jag har testat det ett par ggr. Det är nästan skönare när man tar phenibut med alkohol. Ta inte det för ofta bara eftersom det kan sabba gabba.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in