2012-09-05, 15:27
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Inte bara, Phenibut höjer även dopaminet plus att det påverkar även GABA-A vid höga doser, därför det är mer ångestdämpade än benso i mitt tycke.

Is that so.

Vad gills som stora doser då?
Ja brukar köra 2g hemmavid och 1-1,5 om ja ska ut o göra nått.
Dethär nya ja fick hem från sidan du länkade i https://www.flashback.org/t1948451 var grymt bättre än de förra ja hade, 2,3g fick ja i mig igår o ja hade en magisk kväll. Blir nog ännu bättre ikväll

(med magisk kväll menar ja att ja låg o rullade omkring i min fotölj, sen sängen, sen golvet med megastånd och glada tankar till hög musik)

Edit: Ja blir så förbannat kåt på pheni, är det vanligt?
Senast redigerad av Bongmon 2012-09-05 kl. 15:31.
Citera
2012-09-05, 15:33
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Is that so.

Vad gills som stora doser då?
Ja brukar köra 2g hemmavid och 1-1,5 om ja ska ut o göra nått.
Dethär nya ja fick hem från sidan du länkade i https://www.flashback.org/t1948451 var grymt bättre än de förra ja hade, 2,3g fick ja i mig igår o ja hade en magisk kväll. Blir nog ännu bättre ikväll

(med magisk kväll menar ja att ja låg o rullade omkring i min fotölj, sen sängen, sen golvet med megastånd och glada tankar till hög musik)

Edit: Ja blir så förbannat kåt på pheni, är det vanligt?

2 g + så påverkar det även GABA-A.

Ja deras Phenibut är utav riktigt bra kvalitet, bästa jag har hittat faktiskt, ja det är vanligt eftersom det ökar dopamin och då ökar ju även sexlusten.
Citera
2012-09-05, 15:35
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
2 g + så påverkar det även GABA-A.

Ja deras Phenibut är utav riktigt bra kvalitet, bästa jag har hittat faktiskt, ja det är vanligt eftersom det ökar dopamin och då ökar ju även sexlusten.

Såpass allså. Som vanligt så har slingshot svaren, och de tackar ja för.

Må väl.

EDit: Kom på en fråga till. Dethär är muskelavslappnade va? (är så otränad att ja nästan vittrar bort, känner inte om de är muskelavslappnande, eftersom hela jag är deg redan. dock tänkt att tatag i det)
Senast redigerad av Bongmon 2012-09-05 kl. 15:44.
Citera
2012-09-05, 15:49
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Såpass allså. Som vanligt så har slingshot svaren, och de tackar ja för.

Må väl.

EDit: Kom på en fråga till. Dethär är muskelavslappnade va? (är så otränad att ja nästan vittrar bort, känner inte om de är muskelavslappnande, eftersom hela jag är deg redan. dock tänkt att tatag i det)

NP!

Jo det är muskelavslappnande, nästan lika mkt som diazepam.
Citera
2012-09-05, 16:09
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
NP!

Jo det är muskelavslappnande, nästan lika mkt som diazepam.

http://www.youtube.com/watch?v=oK62oHekRTw

Tack otack
Citera
2012-09-05, 16:59
Medlem
undervattenfisks avatar
phenibut är ju som att dricka bajs 7-8 gram har jag testat som mest och det hjälper inte ett skit mot benso AT
Citera
2012-09-11, 04:11
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
phenibut är ju som att dricka bajs 7-8 gram har jag testat som mest och det hjälper inte ett skit mot benso AT

Väldigt mysko eftersom Phenibut påverkar GABA-B men även GABA-A i doser om 2 gram +.
Citera
2012-09-11, 20:27
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Väldigt mysko eftersom Phenibut påverkar GABA-B men även GABA-A i doser om 2 gram +.
Tycker om det är någon effekt är den väldigt svag, kan faktiskt känna att det ökar på muskelavslappningen men mot en fullt utlöst benso AT tycker jag det är klent. alltså inget raketbränsle phenibut.

Ska dricka 5 gram nu, sen ihop med zopiklon brukar jag sova riktigt härligt om jag inte använder det mer än 1 gång i veckan

edit: blev 3,750 gram (ville testa mina nya 0,001 våg
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-09-11 kl. 20:32.
Citera
2012-09-12, 14:23
Medlem
Metacognition.s avatar
Vilken säljare rekommenderar ni på SR? Eller hur beställer ni? Vill handla med bitcoins.
Citera
2012-09-12, 14:56
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Vilken säljare rekommenderar ni på SR? Eller hur beställer ni? Vill handla med bitcoins.

Vet inte i vilken mån man får diskutera nätshoppar utanför delforumet för nätshoppar. Men här är en tråd där slingshot länkade en sida från UK. https://www.flashback.org/t1948451

Ja köpte 100g därifrån, betalade en fredag och hade det på onsdag. Vet inte om de tar bicoins, men man kan enkelt betala med e-kort (visa, har man swedbank så kostar inte ett e-kort något extra tror ja).

Kvaliten på grejerna var bättre än det ja haft tidigare. Fina kristaller.

Tips för alla som inte gillar smaken.
Köp hem "fun light" med smultronsmak, döljer smaken av pheni till 90%. Innan har ja blandat med jordgubbs-saft, dugligt. Men smaken av smultron döljde pheni-smaken väldigt bra. (Sugrör hjälper också till).
Citera
2012-09-12, 15:02
Medlem
Metacognition.s avatar
Okej tack. Har varit på den sidan tidigare men glömt bort det.

Angående smaken kan jag tipsa om att kolsyra kan dölja smaker. Har ni provat detta?
Citera
2012-09-12, 15:06
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Jag köpte mitt hekto på ebay men börjar fundera om verkligen kvalitén var toppen eller om jag bara inte är en sån som får effekt av phenibut , kan ta 4-6 gram per dos och inte få någon jättebra effekt, fungerar dåligt mot benso AT men en mild lugnande känsla och muskelavslappnadne om man tar ihop med benso

men helt klart värt 250 kr / 100 gram

som sagt kolla ebay
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in