2016-09-08, 10:06
Bannlyst
Hur är phenibut egentligen? Känner man av det eller är det som baclofen?
Citera
2016-09-08, 14:25
Medlem
Tror ni Lyrica och Phenibut har Korstolerans? Går de att kombinera eller är det farligt? Inte för att jag tänker göra det. Utan undrar bara.
Citera
2016-09-08, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Tror ni Lyrica och Phenibut har Korstolerans? Går de att kombinera eller är det farligt? Inte för att jag tänker göra det. Utan undrar bara.
Farligt är det inte i alla fall. Inget vidare att kombinera, du ska nog välja en i taget.
Citera
2016-09-09, 00:23
Medlem
trueforgoods avatar
Är det värt att beställa det inrikes?
Citera
2016-09-10, 19:13
Medlem
Vaknade lite yr med Phenibut ruset kvar i morse. Mätte upp 2 gram, fick i mig det och softade ett tag.
Sen fick jag plötsligt lust att åka till köpcentrat och köpa kläder, sagt och gjort.
Kanon var det, jag brukar vara blyg och prova själv, men jag gick in i affärerna och bad dem hjälpa mig.
De plockade fram kläder och mycket riktigt blev jag väldigt välklädd.
Behöll jeansen, en skjorta och skorna på och jag tågade ut i det fina vädret och såg ut som en kung, med mina gamla kläder i en påse.

Älskar Phenibut )))))
Citera
2016-09-11, 07:48
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben01
Vaknade lite yr med Phenibut ruset kvar i morse. Mätte upp 2 gram, fick i mig det och softade ett tag.
Sen fick jag plötsligt lust att åka till köpcentrat och köpa kläder, sagt och gjort.
Kanon var det, jag brukar vara blyg och prova själv, men jag gick in i affärerna och bad dem hjälpa mig.
De plockade fram kläder och mycket riktigt blev jag väldigt välklädd.
Behöll jeansen, en skjorta och skorna på och jag tågade ut i det fina vädret och såg ut som en kung, med mina gamla kläder i en påse.

Älskar Phenibut )))))

Så härligt! Brukar även ta bort svenskheten i mig så jag pratar med folk som åker hiss etc, innan jag hittade phenibut hade jag social fobi som nu är besegrad
Citera
2016-09-11, 20:09
Medlem
tradarwilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmotionalBastard
Så härligt! Brukar även ta bort svenskheten i mig så jag pratar med folk som åker hiss etc, innan jag hittade phenibut hade jag social fobi som nu är besegrad

Hur mycket använder du om jag får fråga? Ungefär?

Undrar för har också SF.

Kör själv med 1 gång i veckan och 1g då men känns som det inte ger effekt längre.
Citera
2016-09-13, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Är det värt att beställa det inrikes?
Alltid bättre att beställa saker inrikes för att slippa tullen.
Citera
2016-09-14, 11:54
Medlem
Adverss avatar
Brukar phenibut klumpa/klibba ihop sig i vätska/kaffe?
Citera
2016-09-14, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advers
Brukar phenibut klumpa/klibba ihop sig i vätska/kaffe?
Inte rent Phenibutpulver, men kapslarna gör det om man öppnar dom.
Citera
2016-09-14, 21:26
Medlem
Adverss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ben01
Inte rent Phenibutpulver, men kapslarna gör det om man öppnar dom.
Precis, kapslar är det frågan om. Var lite orolig eftersom jag beställt inrikes från ljusskygg avsändare. Efter att ha testat måste jag säga att phenibut är bra skit
Citera
2016-09-14, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advers
Precis, kapslar är det frågan om. Var lite orolig eftersom jag beställt inrikes från ljusskygg avsändare. Efter att ha testat måste jag säga att phenibut är bra skit
Idiotiskt av dom att fylla kapslarna med sånt jävla skit. Vissa har svårt att svälja stora kapslar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in