• 1
  • 2
2011-05-24, 00:25
Medlem
Snart sommarlov och det är ont på pengar.

Har funderat att på något sätt försöka hitta något system inom betting (Svenskaspel) där man alltid går plus. Jag vet att det är näst intill omöjligt. Men har en stark känsla att det finns en lucka dem har missat att fylla i som kräver tålamod och koncentration blandat med kreativitet till att hitta den. Tänker ge det ett försök.

Vad säger ni? Tror ni man kan hitta ett fel i deras starka organisation inom spelen? Spelet jag främst kommer sätta mig in i är lången. Men även topp-tipset.
Citera
2011-05-24, 00:31
Medlem
rayraviolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoodeen
Snart sommarlov och det är ont på pengar.

Har funderat att på något sätt försöka hitta något system inom betting (Svenskaspel) där man alltid går plus. Jag vet att det är näst intill omöjligt. Men har en stark känsla att det finns en lucka dem har missat att fylla i som kräver tålamod och koncentration blandat med kreativitet till att hitta den. Tänker ge det ett försök.

Vad säger ni? Tror ni man kan hitta ett fel i deras starka organisation inom spelen? Spelet jag främst kommer sätta mig in i är lången. Men även topp-tipset.

Nej. Jag tror du slösar bort tid och energi. Skaffa ett sommarjobb istället. Vad för svar hade du tänkt att få? Den med insikt lär ju inte dela med sig.
Citera
2011-05-24, 01:27
Medlem
Det finns ett program som är rätt dyrt men lagligt (tror jag). Den hittar odds från olika bettingsidor som matchar vid en viss tidpunkt och gör det omöjligt att förlora pengar. Vinsten blir ju inte överdrivet stor men sitter du med det några timmar per dag och har en stor insats kan du nog dra in en del pengar.

Annars är ett tips att lära dig five card draw-poker bra och köra låga insatser. De som spelar där är hold em-spelare som inte kan spelet
Citera
2011-05-24, 07:57
Medlem
Herregud. Lägg ner det där.
Citera
2011-05-24, 08:17
Medlem
spela livebetting på lag som leder stort
säkra pengar
fotbollslag som leder med 3-0 är garanti
Citera
2011-05-24, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinkhole
säkra pengar

Fast det behöver det inte vara! Arsenal ledde ju med 3-0 efter ungefär 20 minuter mot Newcastle som vände och vann matchen med 4-3!
Citera
2011-05-24, 18:50
Medlem
alfdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bountyx2
Fast det behöver det inte vara! Arsenal ledde ju med 3-0 efter ungefär 20 minuter mot Newcastle som vände och vann matchen med 4-3!

Kan minnas helt gaalet men ledde inte Arsenal med 4-0 till och med och sen gjorde Newcastle en sjuhelvetes upphämtning till 4-4 vilket även blev slutresultatet? (Är inte helt hundra men nästan)
Citera
2011-05-25, 10:01
Medlem
Kaustis avatar
Sök ett sommarjobb istället, där har du i alla fall en chans att hitta nåt. Det du försöker med kan du glömma.
Citera
2011-05-25, 16:54
Medlem
Citat:
säkra pengar

Ord från en som verkligen inte kan någonting om odds och betting.
Citera
2011-05-25, 18:14
Medlem
WhoiSTechs avatar
Citat:
säkra pengar
Fast då brukar ju oddset ligga under 1 = mindre än dina pengar tillbaka..

OnT: Kan du något om statistik o fotboll så borde det inte vara några svårigheter att gå någon krona plus varje vecka.. dock ingen som hellst garanti för det..
Citera
2011-05-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhoiSTech
Fast då brukar ju oddset ligga under 1 = mindre än dina pengar tillbaka..

OnT: Kan du något om statistik o fotboll så borde det inte vara några svårigheter att gå någon krona plus varje vecka.. dock ingen som hellst garanti för det..

Snillen spekulerar vilt. Odds under 1?
Citera
2011-05-25, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bountyx2

Hur många matcher där det står 3-0 lyckas det andra laget vända upp till 3-4 eller 4-4 för den delen?

Låt oss ponera att det är 1 av 100 matcher (bara en gissning ur tomma luften). Säg att oddsen vid dessa matcher är 1.05 (gissning igen) och du satsar 100 kr per match på 100 matcher. Den totala vinsten blir då 500kr minus en förlorad match (100kr) vilket resulterar i ett resultat på 400kr. Visst, det gör ont att förlora den matchen mot arsenal men i längden har du fortfarande vunnit 400kr. Så det lönar sig att köra sådana matcher såvida det inte händer löjligt ofta att man vänder 0-3 till en vinst eller oavgjort (vet typ inget om fotboll). Huvudsaken är att vill man bli framgångsrik i spel så gäller det att vara långsiktig och ha statistiken på sin sida.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in