• 1
  • 2
2011-05-24, 00:18
Medlem
narohs avatar
Som rubriken säger. Jag är rik med karakteristiska judiska drag men jag är också bög,
gör det mig generellt sett som en mindre värd människa eller tar faktumet bög och jude ut varandra?
Citera
2011-05-24, 00:19
Medlem
Knotknets avatar
Ingen aning men jag småstrulade med en jude en gång och det var verkligen inget jag gick igång på så jag var tvungen att gå där i från.
Citera
2011-05-24, 00:20
Medlem
I mina ögon är du lika fin som en neger som är hetero eller en asiat som är transa
Citera
2011-05-24, 00:32
Medlem
narohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlSvensson
I mina ögon är du lika fin som en neger som är hetero eller en asiat som är transa

Vacker livsåskådnin men nu var frågan en annan...
Citera
2011-05-24, 01:14
Medlem
Jag tycker det är en fin kombination. Googla på Josh Flagg, en ung & sjukt framgångsrik mäklare i LA som även han är judebög. Helt underbar kille. Han kommer från en väldigt fin släkt.

Kan jag få låna din tråd och ställa en fråga??

Jag har länge varit imponerad av judar och deras sätt att styra inom affärsvärlden, kan jag få några anledningar till att inte gilla judar?

Edit; Jag hatar invandrare och vänstermänniskor om det har något med saken att göra.
Citera
2011-05-24, 01:26
Medlem
narohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxzzz-99
Jag tycker det är en fin kombination. Googla på Josh Flagg, en ung & sjukt framgångsrik mäklare i LA som även han är judebög. Helt underbar kille. Han kommer från en väldigt fin släkt.

Kan jag få låna din tråd och ställa en fråga??

Jag har länge varit imponerad av judar och deras sätt att styra inom affärsvärlden, kan jag få några anledningar till att inte gilla judar?

Edit; Jag hatar invandrare och vänstermänniskor om det har något med saken att göra.

Anledningen till att folk generellt sett inte gillar oss är då vi är födda med en frodsam målmedvetenhet. Judar är generellt sett inte intresserade av människor som inte ingår i deras plan att dem dit dem önskar. Detta kan irritera den vanliga europén som kraftlöst blir distraherad av var människa och händelse som passerar.
Citera
2011-05-24, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naroh
Anledningen till att folk generellt sett inte gillar oss är då vi är födda med en frodsam målmedvetenhet. Judar är generellt sett inte intresserade av människor som inte ingår i deras plan att dem dit dem önskar. Detta kan irritera den vanliga europén som kraftlöst blir distraherad av var människa och händelse som passerar.
Giriga och snåla helt enkelt... Jag ska bli en snäll jude om jag konverterar.
Citera
2011-05-24, 01:48
Medlem
Citat:

Ni snillrika judar har tydligen ännu inte lärt er skilja på "de" och "dem" ser jag.

Du kan kanske berätta mer om den där planen som du snackar om.
Citera
2011-05-24, 02:04
Medlem
narohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjonsson
Ni snillrika judar har tydligen ännu inte lärt er skilja på "de" och "dem" ser jag.

Du kan kanske berätta mer om den där planen som du snackar om.

Du ser själv, du kan omöjligt ha några egna mål eller planer när du ödslar tid på att kommentera något så betydelselöst.
Citera
2011-05-24, 02:22
Medlem
Citat:
Du ser själv, du kan omöjligt ha några egna mål eller planer när du ödslar tid på att kommentera något så betydelselöst.

OK men hur går dina stora betydelsefulla planer ihop med att ödsla tid på att kommentera mina betydelselösa kommentarer?
Citera
2011-05-24, 02:29
Medlem
narohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjonsson
OK men hur går dina stora betydelsefulla planer ihop med att ödsla tid på att kommentera mina betydelselösa kommentarer?
Jag ville bevisa min poäng?
Citera
2011-05-24, 02:37
Medlem
Citat:
Jag ville bevisa min poäng?

Din poäng är den att du som jude med betydelsefulla planer inte borde vara här och diskutera överhuvudtaget.

Din poäng är alltså helt fallerad och en motsägelse i sig själv, eftersom du bevisligen i egenskap av "högtstående jude med betydelsefulla planer" är här och skriver en massa betydelselöst strunt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in