2018-05-29, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Skulle säga att 2 st 6 mg , dvs 12 mg Bromazepam är en ekvivalent dos till 10 mg Diazepam.
Tack, bra att känna till!
Citera
2018-06-27, 11:41
Medlem
Snorbromsens avatar
Provade Broma för första gången igår tycke man blev väldigt glad och taggad samt skön i kroppen men tycker dom var rätt svaga man blev inte helt väck på dom även med. Alkohol undrar om hemafarm märket var mindre i styrka eller något fick äta rätt många. Men annars så var den kanon.
Citera
2018-06-29, 03:00
Medlem
Bröt min bromazepam-oskuld idag. Fem stycken 6mg:are (Hemofarm, finns på FS) med medeltolerans och jag fick en euforisk kick följd av en känsla av att jag bara flöt fram genom vardagen. Rekommenderas!
Citera
2018-08-14, 00:26
Medlem
Bromazepamen är grym men lite svagare enligt min mening. Om man ska jämföra den med någon annan benso vilken blir det då? Hört Diazepam men tycker inte alls se mig likheter.

Tacksam för svar.
Citera
2018-08-14, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benzoforskarn
Bröt min bromazepam-oskuld idag. Fem stycken 6mg:are (Hemofarm, finns på FS) med medeltolerans och jag fick en euforisk kick följd av en känsla av att jag bara flöt fram genom vardagen. Rekommenderas!

Välkommen till klubben, svåra att få tag på då dom inte finns i Sverige. Men har man släkt ute i Europa eller använder sig av darknet så är dom enkla få tag på. Riktiga som inte är fake är däremot svårare.
Hur länge kände du dig gó?
Citera
2018-08-14, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorbromsen
Provade Broma för första gången igår tycke man blev väldigt glad och taggad samt skön i kroppen men tycker dom var rätt svaga man blev inte helt väck på dom även med. Alkohol undrar om hemafarm märket var mindre i styrka eller något fick äta rätt många. Men annars så var den kanon.

Nej det finns grymma Broma från Hemofarm, men mycket fake. En sak jag tänkt på är att dom som kmr med svartvít bakgrund tycker jag är svagare än dom som är färgade som origninalet (tror Blå&Orange).
Det är min uppfattning om Hemofarms, dom rosa Roche skulle jag bara drömma om att få testa.
Citera
2018-08-24, 22:35
Medlem
sminkads avatar
Enligt mig är det här den bästa benzon för att sova som ändå inte är till för det ändamålet!
Började nästan "nodda" till lite innan vid datorn innan jag gick och la mig på engång då och somna på engång och sov riktigt bra!
Citera
2018-08-31, 23:36
Medlem
sminkads avatar
Underskattad benzo helt klart! Borde vara "sticky" som dom andra!
Citera
2018-09-09, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djuret1
Nej det finns grymma Broma från Hemofarm, men mycket fake. En sak jag tänkt på är att dom som kmr med svartvít bakgrund tycker jag är svagare än dom som är färgade som origninalet (tror Blå&Orange).
Det är min uppfattning om Hemofarms, dom rosa Roche skulle jag bara drömma om att få testa.

Har också tänk på det just med färgen. Har nu Hemofarm fast färgade bak till. Har generell högtolerans så jag måste under en dag minst bruka 8st 6mg under en hel dag då för att vara ångestfri. Så svaga är dom generellt. Men som förgående talare så tycker jag dom är grymma. Dock svåra att hitta. Ouf Roches hade jag slaktat för att få testa men drömma kan man haha,,
Citera
2018-11-17, 11:37
Medlem
zrtxs avatar
Hur står sig denna benzo mot Lorazepam?

Likheter, olikheter, styrka m.m?

Vilken föredrar ni?

För jag testade Lorazepam för första gången denna veckan och den är by far min favorit benzo än så länge men man kanske skulle prova på denna och jämföra?
Citera
2018-11-20, 09:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Hur står sig denna benzo mot Lorazepam?

Likheter, olikheter, styrka m.m?

Vilken föredrar ni?

För jag testade Lorazepam för första gången denna veckan och den är by far min favorit benzo än så länge men man kanske skulle prova på denna och jämföra?
Bromazepam är rätt svag, 6 mg = 10 mg Diazepam enligt tabeller, medans Lorazepam är mycket starkare. Tycker båda är väldigt mysiga.
Citera
2018-11-21, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Bromazepam är rätt svag, 6 mg = 10 mg Diazepam enligt tabeller, medans Lorazepam är mycket starkare. Tycker båda är väldigt mysiga.

Jag fick äta 3-4 st 6mg för att få effekt men är rätt tolerant och dom är riktigt mysiga!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in