Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Det stämmer bra. Har tagit 2½ och är helskön, utan att känna mig korkad som man lätt blir på tex. Xanor. Mycket bra muskelrelaxerande effekt på dessa..
Mandic! Du brukar ha koll och är erfaren såvitt jag fått för mig så nu begär jag svar annars blir det giljotinen.
När du tog dessa, vilken toleransnivå låg du på då?
Du tog alltså c:a 7mg, korrekt? För sig själv eller blandade du? Tom mage eller inte?
Hur länge sedan käkade du benso sist och i vilken dos då?
Har fler frågor men känns som det räcker för nu. Själv ville jag också prova "dessa" men idiot som man är så blev det ju mer än så naturligtvis. 8 broma, 5 roche valium 10 xanor upjohn, 10 xanor av blandade märken osv.
Detta enbart för att jag dumt nog dragit in mig själv i en klassisk bensospiral kan man säga.
Det jag är ute efter att veta är hur dessa fungerar för sig själv, på en person, som dock är van vid benso men utan tolerans vid tillfället).
Har hört av även som van bensobrukare fast med noll tolerans för tillfället ändå måste upp i runt 8-10mg av detta. Och det sägs vara som typ en blandning mellan Diaz och Oxaze...??
Många frågor här nu men skulle gärna vilja ha svar från de som vet vad de pratar om. Ni som tänker gissa och spekulera så finns det siter för sånt så byt forum i så fall. Här vill vi ha fakta, inget annat, tack.
EDIT: Att du säger att det är bra muskelavslappnande effekt på dessa visar ju än mer på att det jag läst på diverse sidor om att det skulle vara som en blandning av ovan nämnda bensos visar ju ännu mer på detta.