2011-05-23, 14:35
Medlem
Mandic!s avatar
En ny bensodiazepin för mig, men jag kan redan nu konstatera att den absolut är en av mina favoritbensodiazepiner. Mycket bra muskelrelaxerande effekt samt god effekt på ångest. Halveringstiden ligger på mellan 10-20 timmar.

Vad tycks, folket?
Citera
2011-05-23, 14:46
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Dom från skräcken? Var dom så bra alltså? Hur mycket blir man fin på?
Citera
2011-05-23, 14:48
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Dom från skräcken? Var dom så bra alltså? Hur mycket blir man fin på?
Det stämmer bra. Har tagit 2½ och är helskön, utan att känna mig korkad som man lätt blir på tex. Xanor. Mycket bra muskelrelaxerande effekt på dessa..
Citera
2011-05-23, 15:49
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Det stämmer bra. Har tagit 2½ och är helskön, utan att känna mig korkad som man lätt blir på tex. Xanor. Mycket bra muskelrelaxerande effekt på dessa..

Mandic! Du brukar ha koll och är erfaren såvitt jag fått för mig så nu begär jag svar annars blir det giljotinen.
När du tog dessa, vilken toleransnivå låg du på då?
Du tog alltså c:a 7mg, korrekt? För sig själv eller blandade du? Tom mage eller inte?

Hur länge sedan käkade du benso sist och i vilken dos då?
Har fler frågor men känns som det räcker för nu. Själv ville jag också prova "dessa" men idiot som man är så blev det ju mer än så naturligtvis. 8 broma, 5 roche valium 10 xanor upjohn, 10 xanor av blandade märken osv.

Detta enbart för att jag dumt nog dragit in mig själv i en klassisk bensospiral kan man säga.

Det jag är ute efter att veta är hur dessa fungerar för sig själv, på en person, som dock är van vid benso men utan tolerans vid tillfället).

Har hört av även som van bensobrukare fast med noll tolerans för tillfället ändå måste upp i runt 8-10mg av detta. Och det sägs vara som typ en blandning mellan Diaz och Oxaze...??

Många frågor här nu men skulle gärna vilja ha svar från de som vet vad de pratar om. Ni som tänker gissa och spekulera så finns det siter för sånt så byt forum i så fall. Här vill vi ha fakta, inget annat, tack.

EDIT: Att du säger att det är bra muskelavslappnande effekt på dessa visar ju än mer på att det jag läst på diverse sidor om att det skulle vara som en blandning av ovan nämnda bensos visar ju ännu mer på detta.
Senast redigerad av TireFire 2011-05-23 kl. 15:57.
Citera
2011-05-23, 16:40
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TireFire
Mandic! Du brukar ha koll och är erfaren såvitt jag fått för mig så nu begär jag svar annars blir det giljotinen.
När du tog dessa, vilken toleransnivå låg du på då?
Du tog alltså c:a 7mg, korrekt? För sig själv eller blandade du? Tom mage eller inte?

Hur länge sedan käkade du benso sist och i vilken dos då?
Har fler frågor men känns som det räcker för nu. Själv ville jag också prova "dessa" men idiot som man är så blev det ju mer än så naturligtvis. 8 broma, 5 roche valium 10 xanor upjohn, 10 xanor av blandade märken osv.
Hej TireFire!
Jag tog dessa på tom mage, min toleransnivå är lika med noll...

Hur länge sedan jag tog benso sist måste ha varit uppemot två veckor sedan. Det var i låga doser då också.
Citera
2011-05-23, 16:51
Medlem
TireFires avatar
Tackar min vän.

Precis de svar jag var ute efter.

Höres

Citat:
Hej TireFire!
Jag tog dessa på tom mage, min toleransnivå är lika med noll...

Hur länge sedan jag tog benso sist måste ha varit uppemot två veckor sedan. Det var i låga doser då också.
Citera
2011-05-23, 17:32
Medlem
Tycker Bromazepam suger!Köpte 2000 av dom starkaste ljusgröna tabs..Fick dom inte sålda.
Lite sobril känsla(fast något starkare) om man käkar dom..Röker man dom roppekänsla..Fick sälja dom billigt..Nej inget jag vill ha igen!
Citera
2011-05-23, 17:51
Medlem
Endemisks avatar
Jag ska prova den när jag har möjlighet! Låter väldigt trevlig måste jag säga.
Citera
2011-05-23, 18:07
Medlem
buddhaboy3s avatar
Bromazepam alltså..... Blandar alltid ihop dom med Bentazepam. Hade för mig att de var billiga å tråkiga i klass med Sobril. Hur är det med klassning i lagboken? Denna benzo är ju inte direkt känd i kretsarna jag hänger med iaf.
Hade inte gamla spanienexpress dessa? Eller e jag ute å seglar?
Citera
2011-05-23, 18:14
Medlem
EleanorRigbys avatar
Det är otäckt att den är mot epilepsi!
Citera
2011-05-23, 20:45
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EleanorRigby
Det är otäckt att den är mot epilepsi!
Det är Iktorivil också.
Citera
2011-05-23, 20:49
Bannlyst
Citat:
Det är Iktorivil också.

Japp det stämmer Men hade inte du Midazolam som favorit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in