2011-05-23, 21:07
Medlem
-Gurkburken-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EleanorRigby
Det är otäckt att den är mot epilepsi!

Är inte all benso mot epilepsi? Även om vissa fungerar bättre än andra.

Men benso är ju lika mycket en medicin mot ångest som mot epilepsi, varför skulle det vara otäckt för att det kan användas mot epilepsi?

Panodil kan användas både mot att sänka feber och mot huvudvärk.
Citera
2011-05-23, 22:22
Bannlyst
Hejsan

Har beställt en test order på bromazepam och xanor 1mh från FP.
Har höga förväntningar nu när jag läst detta.

Återkommer
Citera
2011-05-23, 22:43
Medlem
Sagads avatar
Den gången jag testade Bromazepam var inget märkvärdligt som Alprazolam och Clonezepam har enligt mig.
Citera
2011-05-23, 23:46
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddhaboy3
Bromazepam alltså..... Blandar alltid ihop dom med Bentazepam. Hade för mig att de var billiga å tråkiga i klass med Sobril. Hur är det med klassning i lagboken? Denna benzo är ju inte direkt känd i kretsarna jag hänger med iaf.
Hade inte gamla spanienexpress dessa? Eller e jag ute å seglar?

Sista meningen har du lite lite rätt i, och någon med ett någorlunda, säkerhetstänkande huvud säger inte mer heller. Att du ens nämner dessa ej-existerandende "människor" helt öppet så här på ett öppet forum----ja, bevisen flödar i alla dessa riktningar,,,
Citera
2011-05-24, 22:09
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regeneration1
Japp det stämmer Men hade inte du Midazolam som favorit?
Midazolam är min favorit, men denna är topp4 iallafall.
Citera
2011-05-27, 19:57
Bannlyst
Hejsan

Fick det idag och har nu tagit en karta Lexotanil 3mg och är riktigt fin, mjuk,ingen ångest och benzad på ett helt anorlunda sätt än alla svenska benzo.
Lätt en favorit nu men xanor ligger nog nr1 än Bromazep nr2 om inte Temazepam visar sig vara bättre. Det blir imorgon.

Sjukt mysig är jag

Chill
Citera
2011-05-27, 21:27
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegreven666
Hejsan

Fick det idag och har nu tagit en karta Lexotanil 3mg och är riktigt fin, mjuk,ingen ångest och benzad på ett helt anorlunda sätt än alla svenska benzo.
Lätt en favorit nu men xanor ligger nog nr1 än Bromazep nr2 om inte Temazepam visar sig vara bättre. Det blir imorgon.

Sjukt mysig är jag

Chill
Yes, håller med. Man känner sig inte typiskt påverkad som på andra benso, utan jag blev mer uppåt och nästintill euforisk...
Citera
2011-05-27, 22:53
Medlem
jag tycker den påminner om diazepam väldigt mycket i karaktären, fast mindre sederande. Bromazepam känns inte så mycket i kroppen men är en bra ångestlindrare, fast jag föredrar ändå diazepam.
Citera
2011-05-27, 22:55
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slukaren
jag tycker den påminner om diazepam väldigt mycket i karaktären, fast mindre sederande. Bromazepam känns inte så mycket i kroppen men är en bra ångestlindrare, fast jag föredrar ändå diazepam.
Jag upplevde mycket bra muskelrelaxerande effekt av Bromazepam, kanske ännu bättre än de bensodiazepinerna som används i sverige (bortsett Midazolam)...
Citera
2011-05-27, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Yes, håller med. Man känner sig inte typiskt påverkad som på andra benso, utan jag blev mer uppåt och nästintill euforisk...

Ja exakt fast nu börjar texten flyta iväg, lite små hallisar
Men uppåt och som att någon knullar en i hjärnan sååååå skönt.
Citera
2011-05-27, 23:37
Medlem
Jag har intagit 9mg och känner att det är något men vet inte riktigt vad. Är van vid Xanor mest. Det är en helt okej känsla. Kanske bli bättre med tiden då kroppen är lite mer van? Boosta med grape? Nån som gjort det till Bromazepan?
Citera
2011-05-27, 23:39
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mufasaa
Jag har intagit 9mg och känner att det är något men vet inte riktigt vad. Är van vid Xanor mest. Det är en helt okej känsla. Kanske bli bättre med tiden då kroppen är lite mer van? Boosta med grape? Nån som gjort det till Bromazepan?
Min erfarenhet är att Bromazepam inte är som andra bensos, iaf inte som någon jag provat. Jag gillar Bromazepam, jag blir uppåt och mycket skön i kroppen. Nästintill euforisk faktiskt..

Jag gillar också denna då man inte blir korkad som på Xanor utan mest skön!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in