2011-05-23, 12:19
Medlem
SnugglePantss avatar
Jag är inte mycket till filosof, men jag älskar hur jag drömmer. Allting började med en helt vanlig dröm, jag var president. Väl inne på kontoret, så börjar det hetta till. Min blonda sekreterare kommer in i kontoret och frågar sexigt ''Want a cup of 'HOT' coffe? Efter lite juckande i sängen så är allting fint. Sen händer det som aldrig har hänt förut, jag tittar ut ur fönstret (Fortfarande dröm) och ser upp i himlen och jag ser ett rymdskepp. Inget ''Alien'' rymdskepp vanligt som faktiskt kan uppfinnas. Men i alla fall, det är helt vanliga människor i skeppet. Vi pratar en lång stund om hur dom kommit hit osv.. Dom hade samma religioner som oss, nästa allting som vi. Men skillnaden är att dom är runt 100 år längre fram i tiden. Till slut lär dom oss samma tekniker som dom har, vi träffar dom i deras värld. Men nu till frågorna.

Skulle detta kunna hände i verkliga livet?
Skulle vi kunna leva såhär?
Skulle det bli krig?
Skulle vi försöka ta över deras värld?
Kan vi leva i peace?
Senast redigerad av SnugglePants 2011-05-23 kl. 12:33.
Citera
2011-05-23, 13:33
Medlem
Om dom var som oss, så tror jag verkligen inte att vi skulle kunna leva i fred med dom, någon gång skulle någon sida försöka ta över den andra. Makt galna människor finns överallt.
Citera
2011-05-23, 15:16
Medlem
SnugglePantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenapa
Om dom var som oss, så tror jag verkligen inte att vi skulle kunna leva i fred med dom, någon gång skulle någon sida försöka ta över den andra. Makt galna människor finns överallt.

Tack för ditt svar, klart det finns makt galna människor. Men tänk också på allt positivt, det skulle finnas två Jessica Simpson, rawr
Citera
2011-05-23, 22:10
Medlem
dock skulle det också finnas 2 justin bieber och 2 rebecca black xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här