2012-03-08, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av almas
Jag bor i Bergsjön och har bott här hela mitt liv. Det är verkligen INTE farligt här. Det är absolut som många säger. Helt vanligt är det

Nu dillar du allt! Finns få ställen i Sverige där det är mindre chans att bli rånad än just i Bergsjön. Blev för 2-3 år sedan utsett till Sveriges farligaste plats.
Citera
2012-03-08, 14:08
Medlem
De hävdar väl att det var den första pizzeriakunden... men det vettefan. Hur riggad är inte den här serien egentligen? Troligt att första gästen är en "kvinna" (tidigare man) som har sina pungkulor som prydnad och låter de hänga med tv-teamet och släppa ut dem i det fria havet sedan. Visst, det är kul, men nog fan måste vissa scener/personer vara riggade!?!?
Citera
2012-03-08, 14:33
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown
De hävdar väl att det var den första pizzeriakunden... men det vettefan. Hur riggad är inte den här serien egentligen? Troligt att första gästen är en "kvinna" (tidigare man) som har sina pungkulor som prydnad och låter de hänga med tv-teamet och släppa ut dem i det fria havet sedan. Visst, det är kul, men nog fan måste vissa scener/personer vara riggade!?!?

De fick sitta å vänta i 5 timmar på pizzerian innan en intressant person kom som de kunde tänka sig att följa med. Så speciellt riggat var inte det mötet.
Citera
2012-03-08, 14:34
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown
De hävdar väl att det var den första pizzeriakunden... men det vettefan. Hur riggad är inte den här serien egentligen?
Det har avhandlats flera gånger redan att det inte är den första kunden, de säger själva att de var där i sex timmar innan han/hon kom dit.
Citera
2012-03-08, 16:24
Medlem
bara jag som tycker att programmet gått ner sig lite?
Citera
2012-03-08, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av almas
Jag bor i Bergsjön och har bott här hela mitt liv. Det är verkligen INTE farligt här. Det är absolut som många säger. Helt vanligt är det

Klart du tycker det
Citera
2012-03-08, 17:21
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHooker
bara jag som tycker att programmet gått ner sig lite?

Verkligen inte. Avsnitt 4:a var programmets roligaste avsnitt än så länge. Avsnitt 5 var också jävligt bra. Jag tycker snarare tvärtom.
Citera
2012-03-08, 17:36
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Verkligen inte. Avsnitt 4:a var programmets roligaste avsnitt än så länge. Avsnitt 5 var också jävligt bra. Jag tycker snarare tvärtom.

Instämmer! Underbar syn när Fredrik fick krypa på golvet haha.
Citera
2012-03-08, 18:43
Medlem
Carlcoolings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Håller själv avsnitt två som det roligaste än så länge! " Och kolla här Mums Mums är enda företaget som valt att produktplacera"
Citera
2012-03-08, 18:45
Medlem
DoctorPs avatar
Varför finns inte avsnittet på Kanal5Play för? Svara detta inlägg tack <3

Edit: Fanns här
Senast redigerad av DoctorP 2012-03-08 kl. 18:47.
Citera
2012-03-08, 19:18
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Det jag har reflekterat över är att det verkar som att allt är inspelat under helger. Det är en massa människor ute mitt på dagen och även de som säger att de har ett arbete är med i programmet.

Frågan är vad F&F gör under de andra fem veckodagarna.
Citera
2012-03-08, 19:21
Medlem
DoctorPs avatar
När de hamnar i Bergsjön och träffar Serben med röd tröja och röd keps, han måste vara tjackad eller något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in