2012-02-13, 22:58
Medlem
Farmen-Bosses avatar
Förstår inte varför i hela helvetet alla är så fokuserade vid huruvida allt är "äkta" eller inte. Det är bra tv, nöj er med det.

Som Fredrik sade, dock, så är alla möten genuina och förhandstips saknas. Däremot har de naturligtvis fått klippa bort oerhört många scener med folk som visat sig vara ointressanta och ovilliga.
Citera
2012-02-13, 22:59
Medlem
Emelitos avatar
Haha tyckte dagarna avsnitt va grymt, skrattade friskt.
Citera
2012-02-13, 23:00
Bannlyst
Riktigt bra
Citera
2012-02-13, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Jag sa ett par månader, du kan lätt dra ut 12k netto under 5månader så har du dina 60k.

Men nu var inte det själva huvudfrågan, utan syftade mer på att det absolut inte är svårt att spara ihop en summa på 60000kr.

Då är det under fem månader. "Ett par månader" är två månader.

Men jag förstår vart du vill komma, och jag håller med i det hänseendet att det inte är speciellt svårt att spara ihop den summan.
Citera
2012-02-13, 23:01
Medlem
Bra avsnitt, börja bra, går ner lite mot mitten men slutar på topp med glory holet
Citera
2012-02-13, 23:02
Medlem
Gautamas avatar
Smygtitt på avsnitt 3: http://www.kanal5play.se/klipp/play/farvifoljamed-s01e03-preview-ny
Citera
2012-02-13, 23:06
Medlem
Osvers avatar
Borde inte denna Asbjörn ha en hemsida eller liknande? Skulle vara kul att se hur den ser ut och hur han marknadsför sig!
Citera
2012-02-13, 23:19
Medlem
GoogleThats avatar
Vilket JÄVLA bra program. Filip & Fredrik i sitt esse!
Citera
2012-02-13, 23:23
Medlem
robomans avatar
Det här var riktigt underhållande måste jag säga. Klart bättre än första avsnittet. Men grejen med Asbjörn var mest jobbig. Det kändes så fint när de stod på knä där ute i knullstugan med korven i munnen genom ett glory hole, tillsammans med en vikarierande programledare från arbetsförmedlingen och en taxichaffis. Det är bra TV!
Citera
2012-02-13, 23:34
Medlem
Brasars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Gör om, gör rätt.

Hittade detta på ett annat forum, ganska bra förklaring:

"Par" motsvarar endast två om sakerna hör ihop. Annars betyder det "några" precis som "a couple of" gör, i engelskan.

"Ett par skor" = Två skor. En sko för den vänstra foten. En för den högra. Tillsammans bildar de ett par - de hör ihop.

"Ett par dagar" = Några dagar. Antalet är odefinierat.

Jag blir nästan lite sur när andra använder "ett par" för att beskriva antalet två. Ni kan väl kosta på er att säga "två" istället. Det är inte direkt svårare. Och så slipper vi missförstå varandra.

Vilket tjöt, la ni inte märke till att han var norrman. Norrmän jobbar inte på donken de har svenskar som sköter sånna jobb eftersom de är tillräckligt täta för att åka på raggningskurser i Danmark för 60 papp.
Citera
2012-02-13, 23:35
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brasar
Vilket tjöt, la ni inte märke till att han var norrman. Norrmän jobbar inte på donken de har svenskar som sköter sånna jobb eftersom de är tillräckligt täta för att åka på raggningskurser i Danmark för 60 papp.

Jag nämnde inte ett ord om vad norrmannen jobbad med, jag sa bara att det var enkelt att spara ihop 60000kr på ett PAR månader även om man jobbar på donken.
Citera
2012-02-13, 23:36
Medlem
Blockchoklads avatar
Kände precis som Fredrik när de kollade på killen som skulle kyssa på gatan, riktigt jävla skämskudde-moment.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in