2012-03-06, 15:54
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunalarbetaren
Men det där "får vi följa med-konceptet" rök all världens väg. Av en slump träffar de en kvinna som skall slänga sina pungkulor. Visst.

Och det har dom sagt redan sen avsnitt ett, att dom ibland måste vänta på en plats i några timmar på att någon som verkligen är intressant ska dyka upp.

Tror knappast det är någon som går runt och inbillar sig att allting är helt oförberett.
Citera
2012-03-06, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorA
Vill också hitta den låten. Har använt TrackID och googlat rader ur texten utan resultat

Finns tydligen på Kanal 5 hemsida.
Citera
2012-03-06, 15:57
Medlem
ProfessorAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matrice900
Finns tydligen på Kanal 5 hemsida.

Finns på deras spotifylista som länkas från kanal5.se men jag har fel på spotify och kommer inte in på mitt konto
Citera
2012-03-06, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleft
om de gjorde det så hade h*n nog gjort operationen i sverige

Som Prax^ sa, japp, det gör de.
Dock väljer ändå många könsbytare att göra operationen utomlands istället och betala ur egen ficka, eftersom kirurgerna i utlandet ofta är bättre på det än i Sverige, och inte minst, man behöver inte vänta.

En nära vän till mig gjorde som Louise och stack över till Thailand istället till en av Världen's toppkirurger, eftersom hon varken ville vänta på klartecken från utredningsteamet eller var nöjd de Svenska operationsresultaten.
Citera
2012-03-06, 16:07
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Du är en typisk konspirationsteoretiker. De har knappt träffat en enda blatte under hela säsongen utan bara mött supersvennesvenskar och så fort de möter en invandrare i ett invandrarområde är de "mångkulturkramare". Filip och Fredrik hatar inte alls Sverige, jag fattar inte var du fått det ifrån, hela programmet är ju en hyllning till Sverige, svenskarna och svenskheten (precis som majoriteten av deras program).

Är du sur för att snobbarna var stiffa och svintråkiga (bortsett från lill-braten) och invandrarna var sköna?
Det har inte bara med det här programmet att göra. Jag tyckte det var kul att de var där och om man åker runt random i Sverige så är det klart att man stöter på invandrare, men nu var det så uppenbart att de ville dit så de kunde krama lite mångkultur och det är klart dem lyckas med det när de är kända och kommer med ett TV-team. Men det jag ogillar är att F&F verkligen försöker visa hur mycket de älskar mångkulturen i Sverige när de är helt fel personer att göra det när de inte ens bor i Sverige och jo de hatar "svenskhet" och tycker att allt ska vara som i USA. Detta är något man märker att de börjat med i alla sina program och om det här var en engångshändelse hade jag antagligen inte brytt mig men nu börjar det bara bli irriterande.

Jag är inte sur över att snobbarna var stiffa, klart inte dem gör sig bra på TV och gillar inte snobbar heller om de inte var som lill-braten som bara ville skryta om sin farsa haha. Sen om du tycker att det är "skönt" med människor som behandlar tjejer som horor och inte tar sitt ansvar när de gör dem på smällen får det stå för dig. Men visst var det bra TV.
Citera
2012-03-06, 16:09
Medlem
Skullknights avatar
Har det blivit ramaskri på Flashback nu för att F&F träffade invandrare? Det kunde man ju ana... men att provocera er rasister tycker de nog bara är kul.
Citera
2012-03-06, 16:41
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Finns på deras spotifylista som länkas från kanal5.se men jag har fel på spotify och kommer inte in på mitt konto

Hade med det strulet när jag vaknade idag, installerade om det bara så fungerade de.
Citera
2012-03-06, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pahlaviii
VAD I ODENS NAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gisslandrama i Lindängen igår btw.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/gisslandrama-i-malmo
Citera
2012-03-06, 17:21
Medlem
Brasars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunalarbetaren
Men det där "får vi följa med-konceptet" rök all världens väg. Av en slump träffar de en kvinna som skall slänga sina pungkulor. Visst.

Självklart är en del personer placerade av redaktionen. Den som tror nått annat vet inget om TV-produktion. Hur mycket F&F sedan vet om deras bakgrund eller om de vill att de ska vara spontant kan de bara svara på själva.

Andra personer som bilhandlaren i norrland verkar de däremot träffa helt oplanerat. Sen blev inte heller hundtävlingar lika intressant TV som nån som begraver sina pungkulor till havs.
Citera
2012-03-06, 17:35
Medlem
TheBoots avatar
Undra vilken lyckosam typ som kommer få Lasses kulor som flaskpost.
Citera
2012-03-06, 17:39
Medlem
Underbart avsnitt igår
Citera
2012-03-06, 17:48
Medlem
Brasars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Undra vilken lyckosam typ som kommer få Lasses kulor som flaskpost.

Med tanke på att det är tv lät de troligen dom inte flyta iväg efter de tagit slutbilden utan sänkte dom till humrarna på västkusten så att de slutligen hamnar i östermalmshallen.

Annars finns det ju rätt många svenska män som kan behöva lite större balls
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in